13 Mart 2009 Cuma

2009 MODEL FENER

Fenerbahçe futbol takımının başında 2008 yazından beri Aragones bulunmakta.Aragones, ya yaşının verdiği emeklilik duygusuyla ya da yılların verdiği yorgunluk dolayısıyla takımını kendisi gibi oynatmak istiyor yaklaşık bir senedir.

Bu akşam Fenerbahçe'nin rakibi ligin 17incisi Kocaelispordu ve ister inanın ister inanmayın Fenerbahçe bu takımın karşısına sadece 2 hücumcu ile çıktı.Bunlardan biri Semih Şentürk ve diğeri de hücuma yönelik orta saha Alex.Ligin başlarında yapılmış bir Arsenal maçını hatırlarsak , sayın hocamız o maça iki forvet ve bir de arkalarında Alex ile sahaya çıkmıştı.Şimdi ise lig sonuncusuna defansif futbol ziyafeti sunmak istedi sanırım hocamız.

4 sene öncesine kadar Fenerbahçe Kadıköy'de oynadığı lig maçlarına iki forvet çıkardı ve karşı takımı çözemezse bir tane daha hücuma yönelik oyuncu ile devam ederdi oyuna.Bu bahsettiğim takımın bir diğer gol silahı da zaten sol kanatta banko oynayan Tuncay Şanlı'ydı. Stadı dolduran 50 000 kişi de takımından memnun evlerine dönerlerdi.

Bugün ise Aragones 2 hücumcunun yanına daha 20li yaşlarının başında futboldan emekliliğini isteyen ve 3 haftadır kadro dışı kalmış bir oyuncu ile başladı maça.Üstelik takıma yeni transfer olmuş ve git gide formu artan ve daha da önemlisi takımın en aç oyuncusu Gökhan'ı yine yedekte bıraktı bu oyuncu için.

Tüm bunların üstüne bir de Aragones'ten sonra takımdaki en yaşlı eleman da oyuna girince tam bir eziyet oldu sahadaki emekliler lokali şenliği.

Özetle ben Daum'u özledim.Şampiyonluk ümidini özledim.Hücum futbolunu özledim.

Bugün maç sonunda Deniz Barış'ı alkışlamak istemiyorum mücadelesinden dolayı.Mücadele etmeyen bir futbolcu düşünmemeliyim ben zaten.Ben artık maç boyunca şut çeken ve başaramasa da beni tatmin edecek oyuncular görmek istiyorum.Deneyen ve taktik değiştirebilen bir hoca istiyorum.Ligin en son gol kralını yedeklikten sezon ortasında kurtaran ve takımın tek yedek forvetini yedek kulübesinde soğuktan donduran bir anlayış 2009'da yaşamamalıdır.Düz mantık düşünmek isteyen bir futbolsever olarak futbolun gol atmaya dayalı bir oyun olarak kalmasını(en azından lokal maçlarda) ve gol atmayı öğrenip takıma öyle gelen oyuncuları Kadıköy'de görmek istiyorum.


Yani kısaca diyeceğim şudur ki Fenerbahçe'de bazı şeylerin artık korner olması lazım!

Marquinhos

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder