17 Kasım 2009 Salı

Bilet Fiyatları

Beşiktaş geçen sezondan beri bilet fiyatlarını çok enteresan bir şekilde 70 liranın üzerine çıkardı. Bu sene derbi maçları 75 lira. Bu önümüzdeki sezon için tehlike çanlarının çalması demek. Şimdilik Fener'in uefa maçları ve derbiler 55 lira. Ama bir üst turda bu değişir mi bilmiyorum. Galatasaray'ın lig maçları 35 liraya kadar düşebiliyor bu sene. Sanırım Fenerbahçe'nin lig maçları da 44 lira.

Burada yaramaz çocuk, Beşiktaş olarak gözüküyor. 75 liraya neredeyse her maçları dolu. Ama Fener'in uefa ligi'ndeki Şerif maçı en fazla 35 000 kişiye oynanır. Düşünün bir de 66 lira olsaydı kaç kişi gelirdi tribüne?

Seneye bu fiyatlar Beşiktaş temeline göre belirlenirse yandık demektir. Beşiktaş bu fiyatı aynı tutarsa Fenerbahçe de mutlaka o rakama çekecektir fiyatı. Daha konforlu ve yukarıdan ısıtmalı bir kale arkası tribünü 70'ten az olamaz diye düşünebilir. Bu da kombineye itecek herkesleri. Bu sefer de kombine fiyatlarının yükselmemesini umacağız.

Galatasaray yeni stadında kaç liraya yükseltecek acaba fiyatları? Bu da ayrı bir temel olacak takımlarımızın fiyat belirlemesinde. Ben 55 lirayı bir haftasonunda harcıyorum. 2 saatlik bir futbol maçında bu öğrenci halimle bu parayı harcayamam. Bir de takım inadına saldırmayacak, bütün maç top çevirecek ve beni tribünde uyutacaksa o maça 55 değil 35 de veremem. Neyse umarım Bjk Fb derbisi en az 75 lira vermeye değer bir derbi olur.

75 liraya boğazda bir restoranda fix menüye girerim hem de sınırsız içerim. Şansa maçı da veriyorsa güzel olur hani. Düşünsenize stattasınız gol olmuş ve bütün tribün sizi manasızca arkadan itmeye başlıyor ve bir anda üzerinizde 10 kişi. Cep telefonunuz kırılmış belki kolunuz kırılmış bir halde maçı zor tamamlıyorsunuz. Eniştemin bir arkadaşı sanırım bir Fener maçında maçı 20. dakikada terk etmek zorunda kaldı. Çünkü sakatlandı. Futbolcu değil tabi ki bu bahsettiğim adam. En az 60 lira verip maça gelip, gol olunca da üzerine 10 kişi çıkan ve kendini 10 sıra aşağıda bulan biri. Aynısı benim başıma Kadıköy'deki bir derbide geldi. Bir daha derbiye gidemez oldum.

Şimdi soruyorum. Boğazda rakı balık digiturk keyfi mi yoksa gol olmasın diye içinizden dua ettiğiniz tribün mü?


Marquinhos

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder