26 Nisan 2010 Pazartesi

Organizasyon Fakiri Lider

Fener bu hafta lider oldu. Kimilerine göre güle oynaya oldu. Fakat ben bu görüşe katılmayanlardanım. Fener'in liderliğinin tek sebebi Bobo ve Bursaspordur.

Bobo hepimizin bildiği gibi çukurdan bir gol çıkaramadı ve Fener maçı kazandı. Dün Bursa, sayısız fırsatları değerlendiremedi ve liderliği Fener'e verdi. Gelelim Fener'e.

Dün sahadaki dizilişe bakıyorum ve ilginç bir tespit çıkarıyorum ortaya. Fener'de mevkisinin ne olduğunu bilen çok az adam var. Defans dörtlüsü işini iyi yapıyor ve ne zaman nerede durmaları gerektiğini ve ne zemen ileri çıkıp çıkmamak gerektiğini biliyorlar. Ortada Emre ve Alex de nerede ne yapmasını bilen adamlar. Fakat Fener'in kanatları ve forvet hattı sanki yokmuş gibi. Guiza bildiğimiz Guiza. Hala göz göre göre toptan kaçıyor. Yüzde yüzlük golleri atamıyor. Özer ve Mehmet inatla ben kanat oyuncusu değilim diye bağırıyor. Fener takımı her atakta ortada bir yumak gibi toplanıyor. Bekler ileri çıkmasa pozisyon bulamayacak takım.

İkinci yarı şampıyonluk gidiyor diye 10 dakika yoğun bir baskı geliyor ve bu hem liderliğe hem de galibiyete yetiyor. Burada da ligimizin kalitesi ne yazık ki ortaya çıkıyor. Hücum organizasyonundan yoksun bir takım 10 dakikada lider olabiliyor. Belki de şampiyon olacaklar ama ben hala bu oyunla bunu hak ettiğimizi düşünmüyorum. Denizli'de şampiyonluğu kaybettiğimiz sene de takım deplasmanda hiç bir şey oynamıyordu. O zaman da kaçırmıştık şampiyonluğu. Şimdi kaçırır mıyız bilmiyorum ama bu ligde maçların, devre arasında alacağınız gazla, forvetsiz ve kanatsız da olsanız alınabileceğini görüyoruz.

Ben bu ligden de Fener'den de memnun değilim. Memnun olanlar parmak kaldırsın. Maçın tek olumlu yanı Bilica'nın maçta olmamasıydı. Umarım bir daha hiç dönmez. Bursa kalan maçlarını kazanır gibime geliyor. Fener'in Ankaragücü deplasmanı Fener'i zorlayabilir. Bursa'nın Beşiktaş ile yapacağı maç ise en az Galatasaray maçı kadar zor. Ligin kaderini hep beraber göreceğiz.

Marquinhos

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder