25 Nisan 2010 Pazar

Yeni Lider Fenerbahçe

Futbol dolu bir pazarın sonunda, Fenerbahçe ligin lideri oldu. En azından bir hafta boyunca ikinci olma ihtimalleri yok. Öğrendiğimiz bir diğer şey ise, artık bu ülke içindeki futbola gereksiz komplo teorileri karıştırmamak lazım. Benim bir Galatasaraylı olarak gönlümden geçen sonuç, Bursaspor'ın kazanmasıydı. Ama hafta boyunca üretilen deli saçmalarından sonra, takımımın sahada yaptığı mücadeleyi alkışlıyorum. Benim Bursa'nın kazanmasını istememin sebebi, Adnan Polat yönetiminin yaptığı hatalardan gına gelmesiydi. 3 hafta kaldı, biz Şampiyonlar Ligi için en ufak bir avantaj elde edemedik. Bursaspor ise, çok ciddi bir avantajı kaybetti. Bundan sonra yapılabilecek tek öngörü "Fenerbahçe üç maçında dokuz puan alırsa, şampiyon olur"dur. Bunun dışında tahmin edilecek her şey için bir kahine başvurmak lazım.

Daha Galatasaray maçı biteli bir saat olmadan, bu sefer şaibelerin içine Trabzonspor çekiliyor. Bir yanda Bursaspor'un şampiyon olmasını istemeyen Trabzonspor var, diğer tarafta ise Trabzonspor - Fenerbahçe rekabetinden bu olaya yaklaşanlar var. Ben "Bursa şampiyon olmasın, tek Anadolu şampiyonu biz kalalım" diyen Trabzonsporlu gördüm. Ama "Biz son maç Fener'e yatalım" diyen görmedim. Bütün bu hastalıklı düşüncelerin ötesinde, Trabzonspor'un başında bu ülkenin yetiştirdiği üç önemli isimden birisi var. Şenol Güneş'in dünya görüşü ise bu hastalıklı kafalarınki kadar dar değil.

Son olarak Bünyamin Gezer'e dokunmak lazım sanırım. Bir maçın ortasına bu kadar sıçılır sanırım. İki takım için de kötü bir çok karar verdi. Kendisini görmeye zaten tahamülüm yokken, iyice tiksiniyorum. Kendisi, bakan çocuğu karşısında ceketini ilikleyip, vatandaşa gözünü kırpmadan ceza kesen trafik polisine benziyor.

İki maçı da izlemiş birisi olarak, bu gecelik uzun uzadıya maçları işlemek gelmiyor içimden. Hafta içi rahat rahat görüşürüz.

Maradona

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder