24 Nisan 2010 Cumartesi

Beden Eğitimi Dersi Nedir ?

Son zamanlarda duymuşsunuzdur beden eğitimi dersleri seçmeli olacakmış ve ders sayısı azaltılacakmış. Epey konuşuldu sonuçta ne oldu bilmiyorum. Aslında bu eğitim sisteminde ne olursa olsun önemli değil.

Şimdi neden böyle bir yazı yazmaya başladım onu anlatayım. Dün akşam yine boş durduğum ve tv karşısında kumanda kullanma tekniklerimi geliştirmeye çalışırken bir programa denk geldim. Kanal 24'te Tıkırtı Gazetesi adlı program.

Programa Canım Ailem dizisinde Mertcan karaterini oynayan Alpay Şayhan adlı ufaklık konuktu. Program sunucu ile arasında şu diyalog geçti;

Sunucu : En sevdiğin ders hangisi ?
Konuk : Beden dersi
Sunucu : Neden beden dersini seviyorsun?
Konuk : Top getirip top oynuyoruz ondan seviyorum beden dersini.
Sunucu : Şimdi sen burada böyle söyledin ama artık top oynayamazsın.
Konuk : Neden oynamayalım?

Şimdi siz bu söyleşiden ne anladınız bilmiyorum ama benim anladığım çocukların beden dersinin top getirip top oynama olduğunu sanıyorlar. Burada bunun bu duruma gelmesini sağlayan kim acaba ? Çocuklar , öğretmenler , devlet , ben , sen , sistem , veliler ... Hadi size bir soru cevabını herkes biliyor sanırım. Dillendirip canını sıkmayalım kimsenin.

Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder