19 Nisan 2010 Pazartesi

Bilica ve Daum

Hiç mutlu değilim dünkü galibiyetten ötürü. Bunun iki nedeni var. Biri takımı kaderine terk eden Daum, diğeri de futbolculuğu Kırkpınar'da öğrenen Bilica.

İlk yarı harika bir Fener vardı. Kontrollü, bol paslı, 3-4 net pozisyon bulan ve golü de bulan bir takım vardı. Karşı tarafa üretkenlik şansı vermediler. Beşiktaş, Fener'i önde karşıladı; Fener de Beşiktaş'ı en geride. Bunun sonucunda Fener pozisyon vermezken Beşiktaş Alex'i tutamamakla meşguldu. Zaman zaman bazı Anadolu takımları bile Alex'i rahat rahat tutarken Mustafa Denizli nasıl çözüm bulamadı anlayamadım.

İkinci yarıda ise Daum yine "Durun" dedi takıma. İkinci yarıdaki oyunun başka bir açıklamasını yapamıyorum. Topuz bile orta keserken, Selçuk, Emre ve Alex mücadelenin dibine vurmuşken ve defans sıfır hata ile oynarken takım bir anda durdu ve Daum sadece seyretti.

Seyirci ikinci yarıda muhteşemdi. Takım maalesef buna karşılık veremedi. Beşiktaş sınırlı imkanlarıyla saldırdıkça saldırdı. Lugano bir pozisyonu elle kesti. Bence istemeden kesti. Hakem penaltı verse niye verdi demezdim. Fakat bundan sonra sinirleri yıpranan Bilica çıktı sahneye. Daum, Beşiktaş ataklarını sadece izlediği için tüm takım panik içinde bir şeyler yapmaya çalıştı. Bilica bir penaltı yaptırdı. Yaptırmakla kalmadı gitti milyonların gözü önünde penaltı noktasını yok etti. Ne Beşiktaşlılar itiraz etti ne de hakem bir şey yapabildi. Bilica direk atılmalıydı. Hatta bu akşam ben başkan olsam takımla ilişkisini keserim. Fener'in başarısında gözü var bu adamın. Bu adam yüzünden ben galibiyete sevinemedim. Hele ikinci yarıdaki korkak oyunumuzla maç bence bir beraberliği hakediyordu.

Maalesef maç penaltıdan sonra daha da manasızlaştı. Kartlar boşo boşuna havalarda uçuştu. İki gıdımlık derbi zevkimin içine edildi. Eğer futbolun adaleti varsa Bursa şampiyon olur. Bana Şampiyonlar Ligi de yeter. Galatasaray ve Beşiktaş'ın dün akşamki terbiyesiz futboldan sonra Bursa'yı zorlamayacağını düşünüyorum. Sanırım lig şu anki görünümüyle biter.

Bilica'ya ve Daum'a akşamımı rezil ettikleri için teşekkür ederim! Alex'e hala Fenerli kalmamı sağladığı için teşekkür ederim. Dün sahadaki gerçek Fenerlilerden biriydi. Diğeri de Gökhan'dır heralde. Sakat sakat bu kadar iyi oynadığı için ona teşekkürü borç bilirim. Bursa'nın şampiyonluğunu gönülden istiyorum.

Marquinhos

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder