9 Mart 2010 Salı

Hiddink'e bile mi?

Twitter'da "Hiddink oldu iyi oldu es kaza başka birisi gelseydi bizimkiler hemen sidik yarışına girişecekti" yazdım. Fakat yanılmıştım. Daha adam ülkeye gelmeden başlamıştı bizim süper spor üstü açık gazeteciler.

Guus Hiddink'in kariyerini sorguluyorlardı. Chelsea'ye gitmesine bile bir kulp bulmuşlardı "Abramovich istedi de Chelsea'nin başına geçmişti" . Neyse daha şimdilik Türkiye tvlerini izlemiyordur Hiddink. Hiddink ile sidik yarışına girmeye başlamışlardır. Rusya ile yaptıklarına bir bahane, Kore ile yaptıklarına bir bahane...

Rusya ile Avrupa Kupası'nda bir yerlere gelince başarı sayılmazken bizim o kupada aynı yerde olmamız unutuluyordu. Kore ile 3.lük maçı yaptığımız unutuluyordu. Belki hatırlanmak istenmiyordu. Bir çok kulüp takımı ile başarılar... Hadi bana inamıyorsanız wiki maddesini vereyim oradan okuyun. Keşke wiki maddesini vermeseydim de öz holigan spor gazetesinin linkini verseydim. Orada daha tarafsız(!) bilgiye ulaşabilirdiniz.

Fildişi Sahili'ni çalıştırması için bir bahane bulunmaya çalışıldı. Fildişi'ni çalıştırması bence ileride rakiplerimiz olması muhtemel takımları yerinde görebilmesi için önemli bir avantaj. Fakat insanların takıldıkları şey Dünya Kupası'ndan geç dönme ihtimali. O iş biraz benim de kafamı yoruyor açıkçası. Fildişi'nin kupada çok fazla ilerleyemeyeceğini düşünsem de (Brezilya Portekiz ve Kuzey Kore'nin grubunda bulunuyor). Kupanın sonunda buraya geldiğini düşünürsek eğer Avrupa Kupası eleme maçlarından tam 1 ay önce burada olacak.

1 ay yeter mi? 1 ay maçlara çıkmak için yeterli bir süre.(Oğuz Çetin bu işi kıvırır ilk etapta) Sorun yok burada fakat herkesin beklediği Türk futboluna yeni yön verme işi için çok uzun süre var. Bu yaz bile gelmiş olsaydı o beklediğimiz, aradığımız yeni yönü bulmamız epey uzun bir süre alacak.

Hiddink bence gelebilecek en doğru isimlerden. Kariyer ortada, her şey ortada insanlar bu seçime saygı duymam bile demiş olsalar da. Bu konu hakkında en iyi sözü Tolunay Kafkas söyledi "Teknik direktörün yerlisi yabancısı olmaz, iyisi kötüsü olur"

Bu yazıyı yazmamda bana ilham veren Son Kale programına teşekkür ederim. Onların sayesinde uzun süre sonra bir blog yazısı yazabildim.

Bu yazıyı yayınladıktan hemen sonra gelen habere göre Hiddink Fildişi'ne gitmiyormuş. Yazının bir kısmı çöp oldu :)


Saygılar. Trakedi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder