2 Haziran 2010 Çarşamba

10 Yabancı ve Transfer Dosyası

Dün o kadar saçma bir kural çıkarttı ki federasyon, ekran karşısında gülsem mi üzülsem mi bilemedim. 10 yabancıyı duydum ve sevindim. Fakat kuralı bir okudum ve anladım ki hiç değişmemiş. Yine sahada 6 yabancı var ve yedekte de 2. Diğer 2 de çöpe.

Sen gideceksin ve 10 yabancı alacaksın ama 2 tanesini kadroya bile almayacaksın. Sonra o iki adam sana küsmeyecek ve rotasyon olmayı kabul edecek. Bu ne güzel bir İstanbul yahu! Yapın şunu sınırsız. Ya da direk 8 olsun. Federasyon bunu yaparak zaten sınırsız yabancının önünü açtı ama bu geçiş süreci gerçekten zorlama oluyor.

Gelelim yapılan transferlere. Buca iki önemli ismi renklerine bağladı. Mehmet Yılmaz ve Tomas. Evet bizim ve Galatasaray'ın eski Tomas.

Vederson Fener'de serbest kaldı ve onu Bursa kaptı. Vederson Fener'de iyi bir yedekti. Zaman zaman parlıyordu. Bursa'ya daha yararlı olur bence. O kanadın gücüne güç katar.

Beşiktaş ve Fener de iki yıldızın peşinde. Forlan ve Quaresma bu yıldızlar. Maalesef biri yaşlı fakat formda ve diğeri de genç fakat formsuz. Tipik Türkiye transferleri. Gelip iyi futbol izletmeleri tek temennim.

Galatasaray'da ise alınacaklardan çok gidecekler konuşuluyor. Kewell listenin başında. Bugün Milliyet Keita'yı yazdı. Elano, Jo ve Santos'tan bence ikisi gidecek ama hangi ikisi olacağini göreceğiz.

Forlan kesin yalanlanmıştır. Zaten Fener konuşulan herkesi yalanladı. Kimi alacaklar bilmiyorum. Başkan'ın açıklaması artık Güney Amerika'dan adam almayacağız yönünde. Gelişmelerle beraber olacağız.

Marquinhos




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder