7 Ekim 2009 Çarşamba

MUHTEŞEM BASIN BUNU DA YAZIN

Kaç gündür yazacağm kendimi zor tutuyorum. Artık yazayım dedim. Şu basın delirmiş olmalı. Ne delirmesi? Başka bir şeyler onlar. Leş kargaları. İnanamıyorum. Çok sinirliyim. Bir medyada sadece 2 3 kişi mi vardır ya adam gibi dinlenebilecek, okunabilecek?

Rijkaard'ın anasından emdiği süt burnundan geldi geçen hafta. Bir beraberlik bir de yenilgi aldı diye ligde neler neler dendi adama. Zamanında Hiddink'in başına gelenler de heralde bunlardı. Rıdvan Dilmen de gidip yazmış Hiddink gibi olmasın demiş. O da tanıyamadı bu da tanıyamayacak sanırım demiş ülkeyi. Ya adam Barca'da daha kötü sonuçlarla başlayıp daha sonra kral olmadı mı? Biz Hiddink neden erken gönderildi diye seneler sonra bile yanarken Rıdvan çıkıyor Türkiye'yi tanımıyorlar diyor. Ülke futbolu muhteşem ya alışamadılar. Son dakikalarda iki 3 gol attık diye adam sanıyoruz futbolumuzu. Turnuvalara renk katıyormuşuz. Aman tanrım ne renk. Bütün maç sık ekrandakini son dakikada bir şey yap. Ne renk ne renk.

Sonra bir adam geliyor Avrupa'da doğru olan bir şey yapıyor ama yarım sene dayanabiliyorlar. Yahu Daum da taktiğini değiştirmiyor evet sinir oluyorum. Ama takım yeniyor. Galatasaray da bırakın yenmeyi eziyordu rakipleri. Defans iki açık verdi diye bir anda Rijkaard hoca değil oldu. Evet Hıncal Uluç'tan bahsediyorum. Patladı yine. Klasik delirme oyununu oynadı. Ekranda olsaydı kesin kameraya baka baka "Eeeeey Rijkaard. Hoca mısın?" derdi. Evet hoca kardeşim. Daum da hoca Rijkaard da hoca. Neymiş Rijkaard işine saygı duymuyormuş. Yahu kaçıncı haftadayız kaçıncı maç? Eleştir hocayı,dertlerini söyle ama hoca değilsin demek hem de 7 8 haftada...büyük cesaret.

Ben de Daum hep tek forvet takılıyor diye kızıyorum. Ama takımın mücadelesine hasta oldum bu hafta. Yani Rijkaard'ın takımı nasıl oynatığını unuttular 2 3 hafta önce. Kimse çıkıp da yönetim bir defans daha almadı diye kızmıyor ama Rijkaard hoca değil. Emre Aşık'a emanet ediliyor kimi zaman defans bu iyi değil evet.(Ki hala iyi oynuyor) Ama Gökhan Zan'ı da alan bu yönetim. Sakatlanacağını bilen de bu yönetim. Evet Galatasaray'ın ön elemanları mutlak goller kaçırırlarsa ve defans eksik oynuyorsa o maçta gol yiyecektir ve hatta maçı da kaybedecektir ama Türkiye'nin en iyi hücum silahları onlarda. Elano daha oturamadı oraya tamam. Bir bekleyelim kaç maç oldu ki? Hemen Alex ile karşılaştırmayalım ne olur. Umarım bu düzen değişir bir gün. Çok azıcık sabır. Zico stajyer,Hiddink ülkeyi tanıyamadı gibi yorumlar garip oluyor.

Marquinhos

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder