26 Kasım 2009 Perşembe

Niye Seviyoruz Bu Oyunu?

Malum bayram.Evde oturan ve hayatını o blog bu blog geçiren birisi için en önemli iş markete alışverişe gönderilmektir.Bayram olunca market arasında gidiş geliş sayısı da artıyor haliyle.Neyse evden çıktım markete doğru ilerlerken iki çocuk aralarında konuşuyorlar.


-Millet bu futbolu niye sevmiş biliyor musun?
-Yok nereden bileyim.
-Ben biliyorum.İlk önce birisi sevmiş.Sonra arkadaşı seviyor diye o da sevmiş futbolu.Olmuş iki.Sonra başka iki kişi de onlar seviyor diye sevmiş futbolu.Sonra herkes sevmiş.


Sonra ben de düşündüm. Nereden sevdim o zalim kadını? Biraz hafızamı zorladım. Tanju'yu hatırlar gibi oldum. Tanju'dan olamazdı bu sevgi.Galatasaray'dan Fenerbahçe'ye geçmiş.Herkes bir şeyler söylüyordu.Sonra biraz daha düşündüm. Bir kaç sene eskiye daha döndüm. 5 yaşımda başıma gelen bir olaydı.Beni bu işe alıştıran bu sevdaya düşüren.Prekazi'nin Monaco'ya attığı goldü.Şimdi yazarken de aklımdaydı bu gol.


Şimdi düşünüyorum ki bu işi, mucizeler olduğu için sevdik galiba.Prekazi, Hagi, Hakan Şükür, Arif, Boliç ve dün akşam için Tello için sevdik.Kimse normal hayatta mucize yaratamazdı ama futbol sahası mucizeleri görebileceğimiz yegane yerdi.Sevgimiz futbola mı mucizeleri mi onu sorarsanız verecek cevabım şu olur."Mucizeyi yaratan futbolu sevdik".


Prekazi'nin kendi ağzından Monaco golü http://www.youtube.com/watch?v=DgCT1GFfI_4


Saygılar.İyi Bayramlar. Trakedi

2 yorum:

  1. bayram tadında bir yazı olmuş. eline sağlık

    YanıtlaSil
  2. Eyvallah.Çocuk örnek konusunda aslında 16'ya kadar gitti de ben kısa kestim.

    YanıtlaSil