28 Kasım 2009 Cumartesi

Fener Can Sıkıyor

Sevgili Daum,

Her hafta aynı şeyi söylüyorum sana ama, Abdulkadir neden tribünde? Bu adamın bir zeka geriliği falan mı var? Dediklerini anlayamıyor mu? Nedir sebep?

4 3 1 2 oynamana çok şaşırdım. Biraz da sevindim. Kadıköy'de böyle bir diziliş ile sahaya çıkmanı isteyenlerden biriydim ben de. Ama 4 3 1 2'deki 3'lüde Selçuk arkadaşımızı görmek beni çok yıprattı. Ne diyordum daha önce? Alex Semih ve Guiza'yı aynı anda kullanacaksan gerideki 3'lünün çok mücadeleci adamlar olması lazım. Mehmet Topuz öyleydi bugün. (Bu konuya sonra geleceğim) Cristian ve Selçuk ise aynı anda sahada olursa bu ortasahanın mücadele gücünü çok düşürür. Mesela Emre olsaydı bugün değişik olabilirdi işler. Ama o yokken yerine Özer'i oynatmamak çok enteresan.

Haydi ikinci yarıda oyuna soktun. E peki neden sahanın tek şut çekmeyi akıl edebilen futbolcusunu oyundan aldın? Doğru söyle, iddaa mı oynadın?

Neyse Daum, senin de bilebileceğin üzere 3'lü ortasaha mücadele etmeli. Sadece Selçuk bile etmese, bu durum, 3 hücumcunun olduğu takımı hemen etkiler. Etkiledi de. Cristian da ağır aksak olunca arkada pozisyon üstüne pozisyon verdik.

Haydi ben geçtim dizilişi filan. Oyuncular Galatasaray maçından beri uyuyorlar. Aragones dönemine geri döndük. Bir de bugün Selçuk'u görünce çok andım ihtiyar delikanlıyı.

Daha sonra Deivid ve Vederson ile baklavaya yakın bir diziliş oldu. Ama baklavayı yiyen Yılmaz Hoca oldu.

Bu takım sanki hiç antreman yapmamış gibi geliyor bana. Bir mücadele vardı elde, o da gitmiş. Geleceğimiz ne olacak bilmiyorum. Antremanlarda ne dönüyor bilmiyorum. Bu gece bir sihirli değnek Zico'yu geri getirse keşke.

Bu akşamlık bu kadar. Fener de bu kadarlık oynadı zaten. Yılmaz Hoca'yı, takımını ve mücadelelerini kutluyorum. Daum'un kanatsız planı işlerini bir hayli kolaylaştırdı. Ortasahayı o kadar rahat geçtiler ki hücumcuları her pozisyonda defans ile karşı karşıya kaldı. Yani az adamla yakaladılar Fener'i sürekli. O kadar çok gol kaçırdılar ki bu gece Daum'u gönderecek de bir skor gelebilirdi. Yine de 3 puanı hakederek aldılar ve Kasımpaşa'ya mutlu dönecekler.

Saygılar

Marquinhos

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder