27 Aralık 2009 Pazar

26 Aralık'tan Notlar

Utah Jazz 97-76 Philadelphia

Memo sezonun en iyi maçlarından birini çıkardı.16 sayı kaydederken, 8 ribaund aldı, 2 asist yaptı ve bir de top çaldı. İnşallah bu maç onun yükselişi olur. Utah'ta Deron Williams'ın 27 sayı -8 asist ürettiği karşılaşmada, Carlos Boozer da 19 sayı -11 ribaund ile mücadele etti.

Dizindeki sakatlığı devam eden Allen Iverson'ın forma giymediği Philadelphia'da ise Thaddeus Young 20 sayı, 2 ribaund, 1 asistlik performansı ile takımı adına sahanın en etkili ismi olurken, Andre Iguodala 16 sayı, 8 ribaund, 3 asist ve Elton Brand ile Jrue Holiday 10'ar sayılık performansla oynadı. Brand, o kadar para alıyorsun, biraz katkı ver bu takıma.



Milwaukee Bucks 97-112 San Antonio Spurs

Maçın başlarına baktım. Ersan gene ribaundları topluyordu ama erken faul problemine girdi. Onun yerine giren Warrick de iyi oynayınca maça bakmayı kestim.Ersan 6 sayı -5 ribaund ile oynamış. San Antonio Spurs'te ise Tim Duncan 26 sayı, 8 ribaund, 4 asistlik performansla oynayarak sahanın en skoreri olmuş.

Ersan'ın yerine giren Hakim Warrick 23 sayı, 5 ribaund, 2 asistlik performans oynamış. İlk 5 tehlikeye girdi.

Houston Rockets 98-93 New Jersey Nets

Maça pek bakmayı düşünmüyordum.McGrady'nin oynadığı dakikalara bakacaktım ama McGrady'nin "artık 30 dakika istiyorum" demesinden sonra " bench var, onu verelim" demişler. İlk çeyreğe baktıktan sonra başka maçlara geçtim ama 3.çeyreğin sonlarına doğru geri açtığımda maç çok başa baş gidiyordu ben de baktım maça. İyi ki de bakmışım çok zevk aldım. Jersey sürekli smaç yapıyorlardı ve onları da genellikle basket faulle bitiriyorlardı. Ariza kötü yüzdeyle oynasa da triple-double'ı 2 asistle kaçırdı.

ZorTurK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder