31 Aralık 2009 Perşembe

Son 10 Yılın En Kötü Fener'i

Fenerbahçe'nin son on senesine baktığımızda çok kötü oyunculara rastlayabiliyoruz. Fakat bazı mevkilerde, mesela sol bekte aradığımı tam bulamamaktayım.

Başka bir konu da son 10 senede çok da kötü oyuncular alınmaması takıma. Tamam bazı oyuncuları siz de görünce bana hak vereceksiniz ama bazıları sadece diğerlerinden daha kötü olduğu için yazıldı bu listeye. Şimdi kaleden başlayalım.

Recep Biler

Rüştü İspanya'da iken kaleye geçmiş ama istenilen performansı verememişti. Enke'nin 3 gol şanssızlığından sonra sanırım kaleyi devralmıştı. O seneyi şampiyon kapatan takımın kalecisiydi Recep ama devamını getiremedi. Oğuz Dağlaroğlu'nun da ondan aşağı kalır bir performansı yok ama ikisiden birini seçebileceğim için Oğuz'u yedeğe koyuyorum.

Ogün Temizkanoğlu ve Abdullah Ercan

Mustafa Denizli'nin ikinci senesinde Abdullah ile beraber geldi Ogün. Fener'de on senede kötü bir defans bulamadığım için Ogün'ü defansın ortasına koyuyorum. Sol beke de Abdullah Ercan'ı düşündüm. Ümit Özat'tan önce sol bekimizin kim olduğunu açıkçası bulamadım. Abdullah Ercan şimdilik takımımda sol bek oynayacak. Kızmaz inşallah.



Can Arat
Çok seneler giydi formayı fakat hiç bir sene iyi oynayamadı. 100. yılda Zico ile ilk 11'de başladı çoğu maça. Çünkü Edu ve Lugano daha alınamamıştı. O sene de öyle geçti ve daha sonraki senelerde de forma giyemedi. En sonunda da gitti. Ogün ile beraber iyi bir ikililer şu an kadromda.


Serkan Balcı

Fener'in, benim bildiğim en kötü sağ beki. Zaten Gökhan Gönül'e kadar bir sağ bekimizin olmadığı da bir gerçek. Tamam, ortasahaya kadar topu iyi taşırdı. Hızlıydı da sağolsun. Fakat iş orta yapmaya bir gelirdi ki sormayın gerisini. Bir ara "Ben defans değil ortasaha oyuncusuyum" dediyse de en sonunda kendini Trabzon'un sağ bekinde buldu. Kadromda da sağ beki şenlendiriyor şu an.





Ali Güneş



Mustafa Denizli'nin gizli kahramanlarındandı. Kadromda sağ açık. Evet iyi bir Galatasaray maçı çıkarmıştı zamanında. Daha sonra, önce Beşiktaş'a, sonra da Kasımpaşa'ya kadar düştü.



Josico

Aragones'in tavla arkadaşı olarak geldi ülkemize. Galatasaray maçında sarı lacivert giymiş kimi koysan iyi oynardı. O da iyi oynadı. Ama o kadar. Selçuk bile o sene iyi bir ortasaha oyuncusu gibi gözükmüştü. Düşünün, Josico o kadar vasat bir adamdı.


Selçuk Şahin
Tabii ki de onu koyacaktım. Kimi koyayım? Maldonado'yu düşündüm evet. Fakat beni bu kadar hırpalayan bir adam daha yoktur heralde. Maldonado'nun Brezilya'da yılın en iyi ortasaha oyuncusu ödülünü alması da beni Maldonado'yu kadroya koymamı engelledi. Selçuk Şahin işte, ne diyeyim onun hakkında? Düz adam. Bu sene umarım son senesi olur.




Erhan Albayrak

Rapaic'ten sonra boşalan sol tarafı ona emanet edesi vardı Fener'in ama Tuncay Şanlı diye biri çıktı ve onu as takımdan benim kadroma gönderdi. Evet Uğur Boral'ı sevmiyorum ama Sevilla maçları aklıma geliyor ve duruyorum.





Muhteşem ileri ikili

Gelelim forvete. Rıdvan Dilmen'in başımıza bela olarak aldığı Yaw Preko ve müthiş forvet
Vladimir Besçasnih kadromda ileri uçta görev yapıyorlar. Onların yedekleri de olsa olsa Guiza ve Suleyman Oulare olurdu.

Unuttum sanmayın. Murat Hacıoğlu da gerçekten son yıllarda Fener'in gördüğü en göbekli halı saha oyuncularından biridir. Kendisini saygıyla anıyorum. Hakan Bayraktar'ı da bu kadronun yedeklerine alırım. Mehmet Yozgatlı'yı da unutamam sanırım. Onun da kadromda yeri var.

Bir de Simao diye bir adam geldi geçti takımdan. Yazıda da şöyle bir gelsin geçsin sadece. Çok yer kaplamasın.

Sizin de aklınıza başka vasat Fenerbahçe'li futbolcular gelirse yazmaktan kaçınmayınız. Herkese iyi seneler. 2010'da da buradayız.


Marquinhos


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder