1 Ocak 2010 Cuma

31 Aralık Notları

Dallas: 94 -Houston: 97
McGrady takasını istedi. Yani takımdan ayrılacak. McGrady'i çok severdim ama Houston'u ondan daha çok seviyorum. Bu yüzden gene Houstonluyum. Umarım McGrady Chicago'ya gider. McGrady'nin ayrılmasından sonra takımdaki yıldız oyuncu benim için Battier.

Dünkü maçta 11 sayı,8 ribaund ve 5 asistle oynadı. Rakamlara yansımayan daha çok şey yaptı.Brooks ise 4 asist, 4 ribaund ve 30 sayı ile mücadele etti ama son topta niye 4 oyuncunun arasına daldı ben onu anlamadım.

Utah Jazz 86-87 Oklahoma City
Okur 11 sayı ve 11 ribaund ile oynadı ve 4 asist yaptı. 17 şutun sadece 4'ü girdi ama savunmada baktığım kadarıyla baya iyiydi.Topları bloklamaya çalışıyordu.Boozer olmadığı zaman ribaundlara atlıyordu. Boozer olduğunda topları bırakıyor. Carlos Boozer 17 sayı, 5 ribaund, 3 asistlik performansla oynadı.

Oklahoma City'de ise Kevin Durant 31 sayı, 8 ribaund, 5 asistlik performansı ile sahanın en skorer ismi oldu.

Chicago: 98 - Detroit: 87
Maça bakacaktım ama dışarı çıktığımdan dolayı çok az bakabildim.

Chicago'da Joakim Noah 21 ribaund - 15 sayı - 4 asistlik performansıyla, Derrick Rose 22 sayı - 4 ribaund - 4 asist - 2 blokla, Tyrus Thomas 19 sayı - 7 ribaundla oyandı.

Ev sahibi ekipte ise Rodney Stuckey'nin 22 sayı - 6 asist - 4 top çalma,Ben Gordon'ın 21 sayı - 3 asist ile oynadı.

ZorTurK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder