15 Aralık 2009 Salı

Dünya Kupası Grupları D grubu

Bugün D grubunu yazıyorum. Bu grubun önemli takımı her turnuvada beğenilmeyen futbol oynayıp her zaman iyi yerlere gelen takım olan Almanya. Diğer takımlar Avustralya , Sırbistan ve Gana.

Almanya : Her zamanki gibi yine favori. Bana göre önceki senelere göre daha da favori. Ballack'ın milli takımı bırakma sinyalleri verdiğini unutmayalım. Almanya ona bir güzellik yapıp turnuvayı sonladırmak isteyecektir.
Fifa Sıralaması : 6 Puanı : 1170
Yıldız Oyuncuları : Michael Ballack , Miroslav Klose
Dikkat Çekebilecek Oyuncu : Mesut Özil
Bizimle Alakası : Joachim Löw'ün Fb macerası ve kupa sonrası bizim milli takımın başına geçmesi ile ilgili dedikodular.

Avustralya : Bu sefer kupaya okynusya elemeleriyle değil de Asya elemeleriyle gelen takım yine kupanın en güzel renklerinden biri olacak. Bu gruptan çıkma şansları yüksek.
Fifa Sıralaması : 21 Puanı : 863
Yıldız Oyuncuları : Harry Kewell , Tim Cahill
Dikkat Çekebilecek Oyuncu : Spesifik bir isim vermek doğru olamz fakat Premier lig takımlarının genç oyuncuları burada yer alacak. Dikkat etmek lazım.
Bizimle Alakası : Dünya Kupası'nda yer alan ülkelerden , ülkemizden en çok futbolcunun yer aldığı milli takımlardan biri , diğeri Gine.

Sırbistan : Belki de kupanın yaş ortalamsı en düşük olacak takımı. Genç futbolcularla, Stankoviç gibi tecrübeli yıldızları kaynaştırmış bir takım olarak bir şeyler yapabilir ve büyük sürprizlere yol açabilirler.
Fifa Sıralaması : 20 Puan : 900
Yıldız Oyuncular : Dejan Stanković , Nemanja Vidić
Dikkat Çekebilecek Oyuncu : Zoran Tošić
Bizimle Alakası : Teknik Direktör Radomir Antić'in eskilerden Fb'de oynamış olması. Sık sık teknik direktör arayışlarında Fb ile adı anılır.

Gana: Katıldıkları 2. Dünya Kupası'nda şans arayacaklar. Essien üstüne kurulu bir futbolları var. Bu onları bir yere kadar taşıyabilir. Biraz çabalarlarsa grup 2.liği hayal değil.
Fifa Sıralaması :37 Puan : 739
Yıldız Oyuncular : Michael Essien , Sulley Muntari
Dikkat Çekebilecek Oyuncular : Dominic Adiyiah
Bizimle Alakası : Appiah ve Kingson'un ligimize konuk olması. Kingston olarak biliyordum fakat Kingson'muş.

Saygılar. Trakedi


1 yorum:

  1. Gana çok değişik bir takım harbiden...
    Geçen gün Bursaspor'la FM 2010 oynarken baktım Gana'nın hocasını kovmuşlar, iş başvurusu yapayım dedim kabul oldu...:)
    2010 Dünya kupasında son 8'e kadar gidebildik anca..
    Asıl söylemek idtediğim ben bu kadar DMC'yi bir arada görmedim..Nerdeyse tüm takımı DMC'lerden kurdum diyebilirim...:)
    Dünya Kupası'nda da ne yapacaklarını en çok merak ettiğim takım diyebilirim.
    Umarım gruptan kazasız belasız çıkabilirler...

    YanıtlaSil