14 Şubat 2010 Pazar

Yetenek(sizlik) Yarışmaları

Sınavlar bitti , gelsin eğlence , gelsin spor dolu günler derken, gele gele soğuk algınlığı geldi. Bir de pazar sabahı erken uyanma meçburiyeti buna eklenince All-Star' daki yetenek yarışmalarını canlı izleyemedim. Bugün 14 30 gibi eve döndüğümde NTV'de 15:10 gibi tekrar yayınlanacağını gördüm. Biraz Denizli - Kayseri maçı ile vakit geçirip, NTV' ye döndüm. Öncelikli olarak NTV kanalına buradan selam söylemek istiyorum. Canım yarışmaları kırpa kırpa , tekrarı 30 dakikaya sığdırmışlar. Hiç bir yarışmanın ilk turunu izleyemedim doğal olarak. Eminim ki kendilerince makul bir açıklamaları vardır bu durum için ama sanırım tekrar yayınlar bir programı ilk kez yayınlanışında izleyemeyenler için ikinci bir şans olsun diye yapılıyor. En azından benim mantığım böyle söylüyor. Zaten geçmiş yıllara göre daha heyecansız ve daha yeteneksiz geçen yarışma bir de kırpılınca iyice gazı kaçmış kola tadı verdi bana.

İzlediklerimden edindiğim kadarı ile bir şeyler söylemek ne kadar doğru olur bilmiyorum ama özellikle "smaç" yarışmasında yapılan smaçlar çok sıradandı. Sanki birileri NBA 2010'u Play Station' da ilk kez oynuyor ve hareket tuşlarını henüz bulamamışlar. Hele şu anda adını anımsayamadığım bir yetenek abidesi, sadece topu el değiştirerek bir smaç yaptı ki, seneye yarışmaya ben katılsam benzerini yaparım sanırım.

Diğer yarışmalar nispeten çekişmeli ve güzel, fakat bence onlarda da içeriği değiştirmek lazım inceden. Mesela Skill Challenge parkuru değişmeli, çünkü yakında Steve Nash gözleri bağlı şekilde 20 saniyede tamamlayacak parkuru.

30 dakikalık yayından anladığım budur. Bu gece maçı izleme niyetindeyim, umarım zevkli ve güzel bir maç olur.


Sevgiler Saygılar

Maradona

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder