9 Haziran 2010 Çarşamba

İnter'de İşler Düzeliyor

Efendim geçtim hemen İnter'e tabii ki. Fakat dediğim gibi kadro ölmüş. Ekibin en genci Santon. Kalede Kameni ver. Julio Cesar'ı yaştan dolayı hemen yedeğe attım. Defans hattının yaş ortalması 35 bilemedin 36. Takımın yıldızı Quaresma olmuş. Sneijder ve Etoo olmasa İnter takım değil. İlk 2-3 hafta galibiyet yüzü göremedim ve tepkilerin odağı oldum.

Ben de hemen yaşlıları göndermeye kalkıştım. 39 yaşına gelmiş topçuyu gönderdim diye tepki yedim. Milito'yu 34. yaş gününü bizle kutlamasın diye başka bir yere kiralık gönderdim. Baktım Owen müsait "Gel evlat" dedim. Obertan'ı sağ kanada aldım. Quaresma'yi 10 kağıda verdim. Ortasahaya Muntari ve Sneijder'i çiviledim. Sola da Albert Riera'yı aldım.

Yaşlı defans hattını, Cahill'i alarak gençleştirdim. Lucio'yu da yanına koydum. Lucio da yaşlı ama taş gibi. Baktım 15 kağıt param kaldı hemen bir golcü için kolları sıvadım. Hedefim Defoe oldu. Hemen geldi. Kendisinin çok gol attığını söylemek isterim. İtalya'ya yeni geldim, defanslar katı falan demeden sıralıyor golleri.

Ligde 14. olan İnter 6.lığa kadar yükselttim. UEFA'da çeyrek finale yükseldim. Hedefimiz Şampiyonlar Ligi ve UEFA'yı bu sene kaldırmak.

Owen ve Obertan'dan biraz bahsetmek gerekirse, Owen daha gole kavuşamadı ama yüzde yüz fit oldu 3-4 hafta sonra. İyi bir yedek ama umarım gol atmaya başlar.

Obertan fırtına gibi başladı fakat şu an azıcık Kazımlık yapıyor. Umarım seneye daha iyi oynar. Bu arada Barnetta var kadroda. Ne zaman oynatsam çocuk taş gibi oynuyor. Ama Riera'yı kestirmiyorum hiç. Yeni transfer ya kıyamıyorum. Ama Barnetta'yı herkese tavsiye ederim.

Devam edeceğim.

Marquinhos

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder