26 Ekim 2009 Pazartesi

Derbi'de Galatasaray


Marquinhos'u zaten tebrik ettim, bir de buradan edeyim. Maçı kazandılar, iyi mücadele ettiler. Dediği gibi fazla atak yapmadılar. Fakat ben hakeme bir şeyler söyleyip, yazıyı burada bitireceğim. Sabah yazarım çünkü asabiyim. İlk gol ofsayt, maçın ikinci yarısında bir pozisyon var, Nonda'ya aldatmadan sarı veriyor. Tamam ver kardeşim bir şey demiyorum, fakat topu bir oynat pozisyon bitsin sonra ver. Ama senin beyninin içinde o kadar zeka yok Bünyamin. İkincisini de Ayhan'ın pozisyonunda yaptı. Ayrıca maç boyu bu kadar faul yapan bir takımda sadece 1 sarı vardı. Şimdi bütün bunlar gerçek. Ama şöyle bir gerçek var, hakem skora ve oyunun gidişine etki eden net hatalar yaptı. Fakat bu hatalar dışında biz hiç iyi oynamadık, ve maçı kazanmayı hak etmedik. Yani yanlış anlaşılmasın Fener'in galibiyetine lafım yok, çünkü ortasahayı ellerine geçirmek için bizden çok çalıştılar. Ama hakem cidden rezelatti. Penaltı bile tartışılır ki bence değil. Ayrıca şunu anlamıyorum, Marquinhos değinmiş ama ben de gene söyleyeceğim. Keita'ya atılıyor bir şeyler , gözüne geliyor ve hadi atan ruh hastası birisi, bütün tribünler "oh oh" diye tempo tutuyor. Yerde canı yanan bir insan. Bunu nasıl unutuyoruz anlamıyorum. Şimdi kulağımda mp3 playerım yatıyorum. Sinirim bozuk, ruhum bozuk. Tebrikler Fenerbahçe, Allah belanı versin Bünyamin Gezer. Ama bizim önce kendimizi eleştirmemiz lazım, takımın eksiklerini söylememiz lazım.
Maradona

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder