31 Ekim 2009 Cumartesi

Yapmayın Artık!!


Marquinhos gerçi güzel bir şeyler yazmış, ama ben de bir şeyler söylemek istiyorum. Fenerbahçe - Galatasaray maçı oynandı kıyametler kopmaya başladı gene. Maçtan sonra msnde konuşurken, Marquinhos " Ne güzel Polat ile Aziz gülüştüler ettiler dedi" ben de ona " Merak etme yarış kızışınca görürüz onları "dedim. Bunlar yarışın kızışmasınıda beklemediler. Türk futbolu çok önemli 2 şansı kaçırdı. Daha doğrusu federasyonlar cesur olup gerekeni yapamadılar. Ben Galatasaraylıyım , o yüzden rahat rahat konuşabilirim sanırım. Bu bizim meşhur sulu derbi vardı. İlk şansı orada kaçırdı federasyon. O maçı bitirtmeyecekti. Galatasaray'a 5 maçtan daha fazla bir ceza verecekti. Hatta ilk kez Lig Tv'den bütün görüntüleri alacak, ve tespit edebileceği herkese ceza verecekti. İkinci tarihi şans geçen sene kaçtı. İki takım da lige havlu atmıştı, tutup kavgaya karışan herkese ceza verceklerine , 3 4 isme ceza verip geçiştirdiler. Ve son olarak bu sene , maçı başlatmayacaklardı. Hepimiz çok affedersiniz göt gibi kalacaktık ekran başında. Futbolu bu kadar seven bir insanım, bu derbinin olduğu gün yaşadığım mutluluğu, heycanı anlatamam. Arkadaşlarımızla birbirimizi kızdırmamız, derbiden 1 hafta önce başlayıp, bir hafta sonrasına kadar sürüyor. Ben başka hiç bir maç bilmiyorum, havası bu denli değişik olan. Dünya derbisi mi bilmem, ama benim gönlümün derbisi olduğu kesin. Ama bu derbi sürekli olarak kirleniyor, kirletiliyor. Bu durumun son halkası ise Haldun Üstünel. Hangi Haldun, yaptığı süper transferler ile aklımızı başımızdan alan Haldun. Çıkıp sözde hakkımızı savunmak için ortamı bulandırıyor. Tabi öte yandan bütün bu genel yönetici konuşmalarının altında bir de sosyolojik neden var sanırım. Toplumca kendimizi komplo teorilerine kaptırmaya çok müsaitiz, bir de adalete güvenimiz yok. Eh haksızda değiliz, ben 20 senedir şahitlik ediyorum, bu ülkedeki adaletsizliğe.
Artık ne olur birileri bu işin oyun olduğunu hatırlasın. Her sene şampiyon olmak zorunda değiliz, hele bu kadar pisleşerek şampiyon olacaksak hiç olmayalım. Alın Liverpool, kaç yıldır olmuyorlar şampiyon, büyüklüklerinden bir şey kaybetmiyorlar. Newcastle, küme düştü bir şey kaybettiler mi, taraftarın sevgisi azaldı mı? Bu örnekleri rahatlıkla arttırabiliriz. Eh bu rezillik bu kadar devam ederse, olcağını söylüyorum ben kendi adıma. Hiç bir takımı tutmadan, sevdiğim oyunu izleyeceğim. Çünkü ben Galatasaray'ı futbol takımı olduğu için seviyorum, futbolu Galatasaray olduğu için değil. Galatasaray olmasaydı da sevecek bir başka takım bulurdum kendime. Artık çok sıkıldım, her maçtan sonra ve önce böyle rezil olaylar görmekten, duymaktan.
Maradona

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder