6 Aralık 2009 Pazar

Korkuyorum!!

Ligin 15. maçını oynadı dün Fenerbahçe, bugün ise kısmetse saat 22 00'de 15. haftayı geride bırakmış olacağız. 19 hafta var ve bu 19 haftanın bir tanesi daha Ankaraspor maçı olduğu için 3 puanlar cepte. Yani 18 hafta ve alınabilecek 54 puan var. İyi olan ve futbolu sadece saha içinde oynayan takım umarım en fazla puanı alır. Aziz Yıldırım bundan yıllar önce bir kez " Biz şampiyonlukların saha içinde kazanılmadığını öğrendik" tadında bir açıklama yapmıştı. Bunun gibi talihsiz açıklamaları 3 büyük takımın başkanı da defalarca yaptılar. Hatta ben 10 yaşlarında bir veletken, 8'lik Ankaragücü maçı ve gelen şampiyonluk sonrası babamın bana sevinme dediği acı günleri hatırlıyorum. Ben kısacası 3 büyük takımın başkanlarının, burada bir tek Süleyman Seba'yı ayrı tutuyorum, işleri ne kadar çirkinleştirebileceğini defalarca izledim. 21. yy'da futbolu kazanan olmak için sevmeyen birisi olarak, şimdi korkuyorum gene. Aziz Yıldırım dün resmen savaş baltalarını çıkardı. Durum böyle iken bir iki hafta sonra Yıldırım Demirören ve Adnan Polat da sanırım geri durmaz. Bir umudum Sadri Şener'den var, ama Trabzon da bir şekilde ivme yakalarsa o zaman onlar da dahil olurlar bu savaşa. Allahtan Bursaspor ve Kayserispor'un bu 4 büyükler kadar pisleşecek gücü yok. Yoksa kimse, özellikle Bursalı kardeşimiz Hasan kusura bakmasın da, onların tokatçı başkan da elinde imkan olsa pisleşir. Süleyman Hurmalı Kayseri zaten saha dışında çok iyi yönetilmiyor.

Şimdi tam burada bir de hala ofsayt nedir öğrenemeyen ve bu yüzden her hafta en azından 4 5 ciddi hataya imza atan çok sevgili ve dangalak yardımcı hakemlerimize sevgilerimi sunuyorum. Yahu ya yüzde yüz gollük atakları kesiyorsunuz, yahut ofsayt golleri veriyorsunuz. Oyunu çirkinleştirmek için, saha içindeki başarısızlıkları örtmek için fırsat kollayan 3 büyük takımın başkanının ekmeğine yağ sürüyorsunuz.

Dün geceden beri korkuyorum, 5 takımın bu denli kıyasıya mücadele verdiği ve bu yarışın devam etme umudu ile güzellik vaat eden ligimizin üzerinde gene kara bulutlar dolaşmaya başlayacak. Bu korkumun sebebi 3 büyük takımın da zamanı gelince birbirinden şuursuz olan yöneticilerinin olması. Çünkü ben buna benzer saçmalıkları 15 yıldır çok net hatırlıyorum. Umarım korkularım boşa çıkar ve rekabet olabildiğince saha içinde kalır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder