21 Haziran 2009 Pazar

100.Yıl Gibi Olmasın

Fenerbahçe yine manasızca en eksik yerlerini tamamlayacağına garip bir transfer politikası izlemekte.Şurada kampın başlamasına 3 hafta kalmış fakat en tehlikeli bölge olan orta sahanın ortasına hala bir adam alınamamakta. Bir de üstüne ömür boyu yedek kalacak bir Sercan alınıyor. Hoş daha teknik direktörün kim olacağı da bir resmiyete kavuşmadı. Bir Aragones sorunu bu kadar mı zor çözülür? Ya da Josico sorunu? İkisi de hala takımın çalışanı ve hayali bir Daum dışarıdan takımı yönetiyor.1 ay önce yazmıştım Daum'la ilgili invisible hand başlıklı bir yazı. 1 aydır üzerine hiçbir şey konamadı bu yazının.Hala bir invisble hand var ortada.Ne Daum'dan bir açıklama ne de takımdan bir açıklama var.Aragones sadece seneye milli takım çalıştırmak istediğini söyledi.

100.yıla bakıyorum da en önemli maçlarımızı o kadar eksik bir kadro ile oynamıştık ki.Kiev karşısına Kerim Zengin ,Can Arat, Olcan Adın gibi isimlerle çıkmıştık. Takım elenince bu gençleri hemen harcadık ve yerlerini 1 hafta içinde doldurduk. Demek ki oluyormuş 1 hafta içinde transfer. Evet 1 hafta içinde takıma bir forvet iki defans ve bir de ortasaha alınmıştı.Bunların hepsi yabancıydı ve direk oynayacak isimlerdi. İnanılmaz bir şekilde bu oyucular takım kamptan geldikten , ön eleme maçları oynandıktan ve şampiyonlar liginden elendikten sonra alındı. Yine böyle olmasından korkuyorum. Kampa teknik direktörsüz gitmekten korkuyorum. Ön eleme maçlarını Selçuk Deniz ikilisi ile oynamaktan da korkuyorum.

Rıdvan Dilmen'in bu haftaiçindeki yazısına göre Mehmet Topuz transferi iyi bir transfer ama herkesin düşündüğünü o düşünmüyor.Topuz iç tarafta görev alamaz diyor.Hatta 3lü ortasahanın sağında bile oynayamaz diyor.Bu durumda ya bu bomba transfer yedek bekleyecek ya da Deivid sol kanada geçecek. Kafamdaki şablonlarda bunu böyle hayal ediyorum. Yani buna göre ortasahada hala en önemli iki isim ya da şablona göre bir isim eksik. Ortasahanın göbeği iki kişi olacaksa Emre'nin partneri hala yok. Ya da burası 3lü bir orta saha olacaksa eğer, 2 oyuncu eksik.3lü oynarsa takım Deivid'in de Topuz'un da kadroda yeri yok. Hatta Özer'in de . Gerçi Özer'i Rıdva Dilmen ortasaha 3lüsü arasında oynayabilecek biri gibi tanıttı.Yani Emre Özer ve yanına alınacak bir kişi oluşturabilir ortasahayı ama ben de Özeri atak kabiliyetleri yüksek bir oyuncu olarak biliyorudum.Bakalm nasıl yer bulacak kadroda?

Özetle ben takımın bu yavaş ve rahat tavrından rahatsızım. Hem takım kötü bir sezon geçirmiş hem de sen mayıs ayında şu kadroyu kuracak adamları belirlemiyorsun ve yine Temmuzu bekliyoruz. Bari adam gibi çık da ben geçen sene Abdulkadir gibi birini aldım. Elimde Selçuk ve Deniz var. E Emre var. Ben buraya daha neden adam alayım desin. Biz de saygı duyalım ve takımdan çok da bir şey beklemeyelim. Ama sen çıkıp da 3 sene üst üste şampiyon olacağız de. Kendi taraftarın bile sana gülsün. Sonra mayıstan temmuza kadar teknik direktörün kim belli olmasın ve en önemli mevki hala boş kalsın. Olacak iş değil!

not: Sercan iyi bir topçu olabilir de belki alınması gereken en son topçu. Yedek bir futbolcu transferi ile bu kadar gündem yaratmak çok gereksiz ,bu kadar sorun içinde buna öncelik vermek ise gülünç. Tabi bir de ilk 11 hayalleri varsa Sercan ile ilgili buradan Semih'e kendisine acilen takım bulması için bir çağrıda bulunuyorum. İkisinden birine illa yazık olacak.

Marquinhos

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder