21 Haziran 2009 Pazar

Konfederasyon Kupası İzlenemiyor

Konfederasyon kupası devam ederken finallerden arta kalan zamanlarda maçlara göz ucuyla bakabiliyorum. İlk olarak Afrika Iraq maçını izledm. Kısır bir maçtı kendisi. Afrika futbolunun forvet eksikliği zaten varken bir de Iraq buna eklenince maç gayet sıkıcı geçti. Daha sonra Brezilya Mısır maçının son dakikalarına yetiştim. Yeni Madridli Kaka son dakikada bulunan penaltı ile 4 3 yaptı skoru ve Brezilya galibiyetle başladı kupaya.Daha sonra dün de İtalya Amerika maçını izledim. Amerika 10 kişi kalmasına rağmen bir de gol bulup öne geçtiği maçta İtalya'yı durdurmadı ve 3 1 mağlup oldu. Fakat değimek istediğim konu şudur ki bu kupa çekilmiyor arkadaş. Bütün maç boyunca Afrikalı taraftarlar şu ellerinde görmüş olduğunuz çalgıları üflüyorlar ve insanı inanılmaz derecede irite eden bir boru sesi çıkarıyorlar. İnanın şu an o ses aklıma geldikçe kötü oluyorum. Buna nasıl izin veriliyor ve futbolcular hiç rahatsız olmuyorlar mı? Sanki sahadaki iki takım da Afrika deplasmanında maça çıkıyorlar ama sahada Afrika olsa da olmasa da , Afrika atak yapsa da yapmasa da bu ses çıkıyor tribünden. Nasıl bir rahatsız edici sestir o öyle. Benfenerbahçeliyim.blogspot.com'da da bununla ilgili bir şikayet görünce ben de yazayım istedim. Daha sonra bir kaç blog daha yazdı.Umarım dünya kupası da böyle geçmez yoksa ligtv tribün seslerini kısmak zorunda kalacak yine.

Neyse efendim puan durumları şöyle:


Spain 9
South Africa 4
Iraq 2
New Zealand 1 puandalar.

Brazil 6
Italy 3
Egypt 3
USA 0 puandalar.

İlk grupta İspanya ve Güney Afrika yarı finali gören ilk takımlar oldular.Mısır büyük bir şok yaşattı İtalya'ya ve 1 0 yendi oynadıkları maçı. Mısır'ın son maçı Amerika ile ve gruptaki bir diğer maç da Brezilya ve İtalya arasında oynanacak. Brezilya İtalya maçları hep çok heyecanlı olmuştur. Biri defansın mabedi biri de zevkli oyunun kurucusu. İki farklı devlet yapısı iki farklı toplum yapısı karşı karşıya geliyor. Uluslararası bir derbi sayılıyordur heralde bu maç.Ama yine tribündeki o çalgıcılar aklıma geliyor ve üzülüyorum.Dünya kupası aklıma geliyor kalbim sıkışıyor.Hele Türkiye çıkarsa bir de o zaman nasıl geçecek o maçlar diye düşünüyorum.Bu arada Irak'a da laf attık ama 2 maçtan beraberlik koparmış ve İspanya'ya da bir farkla yenilmiş.Onlar da biz geliyoruz diyorlar mı ne?

Bence final: İspanya Brezilya

Marquinhos

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder