9 Haziran 2009 Salı

Gündemden Satır Başları

Maçlar bitti ,kolpalar başladı gene. Bir gün için böyle dandik bir spor gazetesinin manşet sorumlusu olmak isterim. Marquinhos ile ne zaman içmeye otursak en büyük geyiklerimizden biridir. Hatta şu meşhur "How much is Ronaldinho ?" balonunun üzerine uzun uzun konuşmuşuzdur. Neyse efendim kolpaları bırakıp olana bitene bakmakta fayda var.


Kaka Real'de


Ben şahsen ne Kaka'yı severim nede Real Madrid'i. Hatta Los Galaktios zamanından özellikle nefret ederim. Bu konuda da Marquinhos ile fazla anlaşamayız. Konu Madrid ise benim için Atlecio Madrid'dir tek takım. Real'e gene de hayırlı uğurlu olsun. Bu kriz zamanında büyük iş yaptılar aldılar Kaka'yı. Hatta Zidane'dan bile pahalı bir bonservis ile aldılar.


Fenerbahçe

Bugün 2 yeni isimle sözleşme imzaladılar. Bekir ve Bilica sezonun ilk transferleri. Bence iki futbolcu da çok yerinde oldu Fenerbahçe için. Bekir hem bek hem de stoper olarak oynayabiliyor. Edu sakat ve Lugano'nun durumu ise belirsiz. Böyle bir ortamda defansa iki çok önemli takviye yaptılar bence. Bir de Selçuk Şahin ile sözleşme uzattılar. Selçuk genellikle tribünlerden çok tepki alan bir oyuncu. Bakalım bu çilesi devam edecek mi Selçuk'un? Ayrıca Real Betis'ten bir yöneticinin İstanbul'da olduğu ve Aurellio transferinin gündemde olduğu söyleniyordu gün içinde ama Şekip Mosturoğlu yalanladı. Ayrıca gene adı Fenerbahçe ile anılan Vucunic bugün Roma ile 2013 senesine kadar uzattı sözleşmesini. Seedorf ise Sky Sport televizyonuna verdiği röpörtaj da Milan'dan ayrılmayı düşünmediğini söylemiş. Juventus ise Poulsen ile ilgili kararını yeni hocası belli olduktan sonra verecekmiş.


Galatasaray


Bugün Mustafa Sarp'a resmi imzayı attırdık. Ben şahsen çok mutlu oldum, ortasahanın mücadele gücüne güç katacak bence. Hatta Marquinhos ile kasım ayında Fenerbahçe'nin ortasahasını konuşurken Mustafa Sarp demiştim, ahanda yüzü burada. Ayrıca Hasan Şaş, Ümit Karan ve Aykut ile yolları ayırmışız. Hasan Şaş ve Ümit Karan büyük başarılara imza attılar Galatasaray adına. Keşke böyle tatsız bir ayrılık olmasaydı. Aykut ise bir türlü gerektiği kadar çok forma şansı bulamadı bu takımda. Rijkaard Valdes'e inatla formayı vererek onu bu günlere getirdi. Aykut için de aynısı olabilirdi, ama kısmet değilmiş. Bir de şunu çok merak ediyorum. Rijkaard takımı yakından tanımak için maçları izliyorumuş. Acaba izlediği maçlar arasında olaylı derbi var mı? Varsa o olayların görüntüleri var mı ? Ayrıca son zamanlarda hiç bir imza töreninde Adnan Sezgin'i görmüyoruz. Bu da beni çok mutlu ediyor.


Bursaspor


Bursaspor'da bugün başkanlık seçimi vardı ve sandıktan İbrahim Yazıcıoğlu ile devam kararı çıktı. İstikrar açısından önemli bir karar bence. Ayrıca Ertuğrul Sağlam , bir gazeteye verdiği röpörtajda yeni Sivasspor olacaklarını söylemiş. Şahsen ben de Bursa'dan çok umutluyum. Eldeki kadroyu korurlar ve takviye ederlerse çok iyi bir sezon onları bekliyor bence.


Taner Güleri


Bu sezonun ilginç oyuncularından Taner, İBB ile anlaşmış. Zaten belediye takımlarını hiç sevmediğimi defalarca dile getirdim. Hayırlısı olsun, ama keşke taraftarı olan bir takım ile anlaşabilseymiş. Yaptığı açıklamada ailesinin de bu seçimde önemli rol oynadığını söylemiş. Hayırlı olsun demekten başka yapacak bişey yok.

Maradona

1 yorum:

  1. Taner ibb'yi değil de istanbul'u istedi sanırım.
    Eğer seedorf ve poulsen gibi adamlar alınamayacaksa bence Aurellio gidilebilecek en iyi adres.Umarım onun da Avrupa aşkı bitmiştir.Anelka da yalanlanmıştı zamanında diyerek ümitleri edvam ettiriyorum.Bir de bunlara Özer Hurmacı'yı ekliyorum. O da gelebilir.

    O değil de bir de Ronaldo gelse tadından yenmez REAL.Özledim be o günleri :)

    YanıtlaSil