13 Haziran 2009 Cumartesi

Mehmet Topuz Aziz Yıldırım İle İstanbul'a Geliyor

Mavi t shirtlü Topuz uçaktan inerken.
Görüntülerin tamamını ntvspor.net'ten izleyebilirsiniz.

O kadar şey konuştuk. O kadar şey tartıştık ve bu transfere son bir nokta koymak için Aziz Yıldırım özel uçakla Mehmet Topuz'u İstanbul'a getirmek üzere. Hem de 45 dakika içinde. Mehmet Topuz hakkında ilk yazımda bu kadar gereksiz yere konuşmasını eleştirmiştim. Büyük konuşmayı çok seviyor futbolcular.Gerek kulüpleri gerekse de menajerleri yüzünden gereksiz ve büyük sözler veriyorlar. Şimdi Beşiktaş forması giyen Topuz Fener forması giymek üzere. O basın toplantısında imza atarken Topuz ne diyecek çok merak ediyorum ve ne derse desin pek inandırıcı gelemeyecek artık. Ama daha önceki "Ben Beşiktaşlıyım "sözleri de o kadar inandırıcı gelmemişti bana. İlk yazımda da belirtmiştim.Umarım bu karanlık dönemi çabuk aşar Topuz ve Fener'e çabuk adate olur. Ayrıca seyircinin de Topuz'un menajer ve kulüp tarafından ve Demirören tarafından yani toplamda 3 4 taraftan(Fener dahil) yönetilmeye çalışıldığını düşünüp ona göre tepki vermesini isterim ben şahsen. O zaman Topuz kendine ve Fener'e yararlı olur. Topuz bu senenin en önemli transferlerinden biri Fener için.Hatta daha iyisi gelmeyebilebilir.O yüzden Fener seyircisi de iyi sarılmalı bu oyuncuya. Gelişmelerle tekrar beraber olacağız.


Marquinhos

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder