28 Ağustos 2009 Cuma

4. Hafta Başlarken

Beşiktaş-Gaziantep

Şampiyon taraftarı ile buluşacak uzun bir aradan sonra. 3 haftadır eleştirdik ettik, ama bence bu hafta Mustafa Hoca, herkese ayar vererek lige başladığını ilan etti. Gaziantep ise bence tam bir hayal kırıklığı. Başkanları da tombik ,komik bir adam. "Paraysa para, ben koyarım parayı başarılı oluruz" gibi cümleleri var. Ah be Başkan o işler o kadar kolay mı? Neyse maça gelirsek, taraftarı arkasına alan Beşiktaş bu maç mutlak 3 puan alır. Alamazsa hafta sonu medya çoşar. Sinan Engin ve Sergen Yalçın susmak bilmez. Şampiyonlar Ligi'nden önce 2 maç kaldı. Beşiktaş kazanıp, lige verilecek araya biraz sakin girmek isteyecektir.

Ankaragücü-İstanbul BŞB

100. yıla Vassell ile girdiler. Onun dışında ise hem yönetim, hem de taraftar takımı olumsuz etkilemek için yapılabilecek her şeyi yaptılar. Lig açılışında takımı yuhalamak bir yandan, birleşme bütünleşme bir yandan. Geçen hafta Bursaspor karşısında fena oynamadılar ilk yarıda. Ama kadro olarak eksikleri var. Keşke bütçenin büyük kısmını Vassel'e harcayacaklarına, daha dengeli bir takım kurmaya harcasalarmış. İstabul BŞB ise 3 maçta 7 puan aldı. Ben inatla İstanbul BŞB'nin deplasmanlar da daha iyi konsantre olabileceğini savunuyorum. İbrahim Akın çok formda. Ben açıkçası iddaa tabiri ile maçın 0 ya da 2 olacağını düşünüyorum.

Kayserispor-Denizli

Kayseri geçen hafta Galatasaray karşısında Elano'nun golüne kadar biraz dirençliydi. Ama atağa çıkma konusunda ciddi sıkıntıları bir buçuk senedir sürüyor. Bu maç bence çok kritik. Denizli geçen haftayı dinlenerek geçirdi. Denizli'nin müdafa sıkıntısı vardı. Fikstür şansızlığı da vardı. Ben açıkçası Denizli'ye güveniyorum , en azından 1 puan alırlar.

Eskişehirspor-Antalyaspor

Antalyaspor Beşiktaş maçında çok dirençli oynadı gole kadar. Kasımpaşa maçında da özetleri izledim sadece, çok ahkam kesmek istemiyorum ama fena değiller. Eskişehir ise 3 maçta mağlubiyet almadı. Evinde Bursa'yı yendi. Eskişehir bir adım önde, iki teknik adam da pozitif futbol oynatıyor kadrolarının imkanı doğrultusunda. Beraberlik çıkarsa şaşırmam, ama Es Es taraftarı ile bir adım önde.

Trabzonspor-Bursaspor

Bir başka Anadolu derbisi daha karşımızda. Bursa'nın lige dönüşü ve daha sonra Ertuğrul Sağlam ile başladığı yükseliş çok önemli ve keyif verici. Genelde tarafsız olmaya çalışıyorum ama içimden Bursa galibiyeti geçiyor. Yahu geçen seneki Egemen'in kolbastı şovunu unutamıyorum. Marquinhos'a söyledim, taktın kafayı Egemen'e dedi. Takarım abi, sen kaptanlığını yaptığın takıma karşı böyle davranmayacaksın. Şimdi Bursa maçı alsa ve Hüseyin kolbastı yapsa, ne olur ? Gerçi Ertuğrul Sağlam ve Hüseyin iki efendi insan olduğu için akıllarından geçmez böyle bir şey. Trabzon Tolouse'u yendi ama yorgun gelecek. Ayrıca Bursa 3 haftaya baktığımızda daha istikrarlı ve daha organize gözüküyor. Sercan'ın adı transferde çok geçiyor, eğer takım ve Sercan bundan fazla etkilenmez ise, Bursa maçı kazanır.

Fenerbahçe-Manisaspor

Manisaspor Sezer'i affetti, hemen ardından Trabzona şaka yaptı resmen. Gerçi bir blog var http://spilnet.blogspot.com/. Yazan arkadaşın ismini bilmiyorum, ama Manisaspor'u takip etmenin doğru adresi. Fener'in Sion maçını izlemedim, ama gazetelere baktım şöyle gene kızılca kıyamet koparmışlar. Yahu 2 sıfır kazandığın maçın rövanşında turu geçiyorsan gerisi teferruattır bence. Hele bir de aynı isimler Diyarbakır maçından sonra bu Fener şöyle kral böyle padişah derken, hemen dönmüşler. Yahu bizim blogun ve bütün blogların en sevdiğim yanı, bütün söylediklerimiz kendi içinde tutarlı. Biraz amiyane bir tabir olacak belki "Delikanlı Yazarlarız" hepimiz. Fener maçı rahat alır bence. Ayrıca Kazım Kazım ile uğraşan medya, deli misin, divane misin? Kazım yazısı ve analizi çok yakında. Bakın bir milyonuncu kez yazıyorum belki, Galatasaraylıyım ama Kazım'a hastayım. Ben de biliyorum azcık rahatsız ama kardeşim 3 milyon Euro'dan fazla para alıyorsan bir takımı çalıştırmak için, bir zahmet onun da arızasını tedavi edeceksin. Bakın Fatih Terim ve Kazım'a Euro 2008'de.

Kasımpaşa - Gençlerbirliği

Hep şey derler, Anadolu takımları büyük takımdan puan aldıktan bir hafa sonra puan kaybeder. Ama geçen haftaki Gençlerbirliği ligden düşme adayı Kasımpaşa'yı rahat geçer. Ya şimdi abi çok erken konuşuyorsun diyeceksiniz, ama bu Kasımpaşa hiç akıllanmayacak mı? Hemen kadroyu çorba yaptılar gelip. Asıl havalar normale dönse, Ramazan geçse de , Kasımpaşa gündüz maçlarına başlasa ne güzel olur.

Sivas-Diyarbakır

Geçen seneki Sivas'ın yerinde yeller esiyor. Haftaiçi Shaktar'a gene yenilerek, işkenceye son verdiler. Diyarbakır ise malum azcık tatsız. İki takım da üzerlerindeki ölü toprağını atmak istiyorlar. Eğer Sivas'ta Yasin oynar ise, gol şov yapar Tezameta. Diyarbakır güzel ve garip bir taktik yapıyor. İki koşan forvet, bir de sağ açıkları Şenol sanırım ( ama yanlış olabilir) bir de Ayman'ın ara pasları, yani 3 buçuk kişi ile atak yapıyorlar.Defans ise topu oyuna sokma kaygısından uzak vurdukça vuruyorlar ileri. Diyarbakır süprize yakın.

Ankaraspor- Galatasaray

Ankaraspor'da ufak bir zehirlenme sorunu olmuş. 6 7 futbolcu 3 gün gıda zehirlenmesi yüzünden idmanlara çıkamamış. Fena oynamıyorlar aslında hiç kaybetmediler. Meye garip bir adam. Ama rakipleri Galatasaray. Valla fazla konuşmaya gerek yok. Nasıl ki Fenerbahçe mutlak favori ise, Galatasaray da öyle. Maça gelir mi bilmiyorum, ama gelirse o muşmula suratlı Melih Gökçek'in oğlu gelecek mi? Eğer gelirse umarım fark atar Galatasaray da suratını değiştirir.

Maradona

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder