16 Ekim 2009 Cuma

OH BE!

Çok uzun zamandır yazamıyordum canım blogum benim. Geldim işte şimdi. Yazacağım sana. Milli maç da neymiş? Lokal zevkler varken zaten konsantre olamadığım milli maçlar bitti ben de rahatladım. Artık beni harika bir derbi ve zorlu bir Antep deplasmanı bekler. Hatta Maradona ile Bursa maçını ben de izlerim belki. En iyi atmosfer orada olacak o kesin.

Kaç zamandır meslek edinme gayreti ile boşladım futbolu da blogu da. Bu arada aklıma takılan bir kaç şeyden bahsetmek isterim. Maradona ile Fifa 10 oynadık Play Station'da. Tanrım, yok böyle bir oyun. Teşekkürler sana. Aynı gün bir de harika bir mantı yedik kendisi ilen. Onun için de sağol Tanrım.

Fifa'dan biraz bahsetmek gerekirse oyun inanılmaz akıcı. Arsenal'i aldım. Öyle güzel bir maç yaptık ki Maradona ile sahada bir tek İbrahim Altınsay'ın yorumları eksikti. Ben bu kadar güzel pas trafiği yapılan bir oyun görmemiştim daha önce. Messi ile adamın içinden geçiren diğer oyunlara inat Fifa insana güzel futbol oynattırıyor. Zevk de veriyor adama. Maradona da bahseder bundan eminim ,o artık tek başına da gidip oynuyormuş.

Bir de Lig tv'den bahsetmek isterim. Her yemekte açıyorum kendilerini. Bütün programlar pamuk şeker tadında. Eleştiriyorlar ama görmeniz lazım o kadar tatlılar ki. Zaten Öztürk Pekin'in sabah demlenmiş çay kıvamındaki programı çok sakin ve tonton.(Gerçekten tonton) Bir de üstüne öğleden sonraki kuşakta böyle programlar olunca her yemekte sanki salonda futbol konuşuyoruz karşılıklı. Sanırım Ligtv'de Erman olmasa çok sakin sessiz tadından yenmeyecek bir kanal olacaklar. Bir de maçlar öyle sunulsa. Sohbet tadında olsa...

Milli takım demişken ,Fatih Terim'in yerine kim gelir tartışmaları aldı başını yürüdü. Nedense herkeste bir yabancı sevdası var. Ben bu düşüncede değilim. Ayrıca Milli Takım'ın ihtiyacı olan şey istikrar. Bu istikrar teknik adamda olmasa bile saha içinde olmalı. Milli Takım'ın kendi 11i olmalı. Tamam sakatlıklar bir hayli bel büküyor ama bir anda saha içinde Ceyhunlar ,Yusuflar görmek can sıkıcı. Belli bir kadro yaparsın onlar bir lig takımı gibi oynar. Yetişen gençler de yavaş yavaş gelirler aşağıdan. Yani kim gelecekse gelsin bunu yapmalı. Federasyon bunu şart koşmalı. Bir de artık bir Nuri Şahin'i ,Önder'i ve diğer yurt dışı deneyimi yüksek oyuncuları kadronun en önemli parçaları yapmazsak olmayacak gibi.

Neyse efendim şimdilik benden bu kadar. Haftasonu maçlardan sonra görüşürüz. Bu hafta Trabzon puan alır ve Fener galip gelirse işler karışır derbi öncesi. Tam tersi olursa işler daha da karışır lig ve derbi tadından yenmez bir hale gelir.Dört göz, iki kulak, on parmak bekliyorum haftasonunu. Saygılar , sevgiler.

Marquinhos

1 yorum: