16 Ekim 2009 Cuma

Süper Lig'de 9. Haftaya Bakış

En sevmediğim haftalar Milli maçlardan sonra oynanan haftalar. Takımların performansları 1 önceki haftaya göre değişkenlik gösteriyor. Formda takımlarda genelde bir durgunluk olurken, kötü durumdaki takımlar bütün eksiklerini olmasa da bir kısmını gideriyorlar. Mesela Yılmaz Vural , Kasımpaşa'nın eksikleri olduğunu ve bu aranın kendilerine iyi geleceğeni düşünüyordu. Göreceğiz bakalım, Milli Takım hayalleri kurmaktan ne kadar vakit bulup takımına yoğunlaşabilmiş. Bu hafta için maçları tek tek ele almak istemiyorum, çünkü dediğim gibi öngörüde bulunmanın yersiz olduğu bir hafta bence. Bir iki önemli noktaya değinmekle yetineceğim. Maçlar oynandıktan sonra elimden geldiğince yorumlamaya çalışacağım.

Benim için en sevindirici olay, Denizlispor - Bursaspor maçının naklen verilmesi. Gerçi Bursa biraz karışık, Shin gitti, ki ben kendisini çok beğeniyordum. Hasan ile de nette fazla rastlamaşamıyorum, o yüzden çok ayrıntıya giremiyorum, en kısa sürede size de niçin gittiğini duyuracağız. Denizlispor ise hoca değiştirdi. Mesut Bakkal'ı çok beğenen birisiyim ben. Onun ile ilgili bazı soru işaretleri oluyor insanların kafasında. Sadece Antep ile başarılı olabilir diye düşünüyorlar, bu Denizli macerası bence onun için de iyi bir sınav olacak. Neyse kısmetse bir aksilik olmaz ise maçı izlemek için sabırsızlanıyorum.

Milli Takımlara çok oyuncu veren Galatasaray ve Fenerbahçe'nin performanslarını da merak ediyorum. Skorsal kötü gidişe dur diyebiliriz umarum. Antep Fenerbahçe maçını da merak ediyorum. Antep Başkanı sezon başı çok iddialı açıklamalar yapıyorlardu. Eğer bu maçı da kazanamazlarsa Antep için kötü günlerin başlangıcı olur bence. Demek ki , Tabata'yı , İsmail'i satmak ile bu işler olmuyormuş. Son değinmek istediğim konu ise, Beşiktaş maçı. Saha içinden çok tribünleri merak ediyorum. Bakalım Yıldırım Demirören , kendi köpeklerini götürecek mi gene maça, yoksa bir Galatasaraylı olarak hayran olduğum Beşiktaş tribünlerini kendi haline mi bırakacak?

Haftanın Maçları


Denizlispor-Bursaspor


Beşiktaş-Kasımpaşa


Kayserispor-Ankaragücü


Gençlerbirliği -Sivasspor


İstanbul BŞB-Manisaspor


Gaziantepspor-Fenerbahçe


Antalyaspor-Diyarbakırspor


Galatasaray-Trabzonspor
Maradona

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder