11 Kasım 2009 Çarşamba

Bazı insanlar ne kadar şanslı.

Bu sabah günlük rutinleri yerine getirmek üzere bilgisayar başına oturdum.Haber sitelerininde gezinirken sıra ntvspor sitesine geldi.Bir kaç haftadır Galatasaray için "bulvar gazetesi" derler ya hani tam o ayarda haberler yapılıyordu.Normalde bu tarz haberleri fanatik fotomaç gibi gazetelerde okumaya alışıkken bu tarz haberleri ntvspor sitesinde görmeye başlayınca şaşırdım.Bu haberlerin yazılış şekilleri ntvspor'un önceki şekildeki haberlerine benzemiyordu.


Okuduğum haberlerin linklerini tek tek vereceğim aşağıda.Haberlerde kullanılan yazım tarzı adeta kişisel blog sayfasına yazar gibi alaycı şekilde idi(Elbette blogların hepsinde alaycı yazılar olmuyor , sadece belirtmek istediğim tarafsız olmaya çalışılan bir yerde lüzümsuz bir "kahve dili" var).Yani bazı kişilerin bu kadar şanslı olmasının nedeni şu aslında. Biz burada blogu bir şekilde adını duyuralım bir şeyler yapalım diye uğraşırken. Arkadaş Türkiye'nin en çok güvenilen en çok okunan haber sitelerinin spor bölümünü , kişisel blog sayfası gibi kullanıyordu.Bu konuya çok bozuldum açıkçası ve bu konuda yalnız değildim yazıların altındaki yorumlar da benim bu yazdıklarımı destekleyince buraya bir not düşmek istedim.


Eleştirim şudur. Sadece her zaman konuştuğunuz gibi yazamazsınız, bunun farkında olmamız lazım belki bir espri olarak düşündüğünüz şey okuyucuya çok ters bir şekilde yansır .Biraz dikkat edilince ileride düzeliceğini umut ediyorum arkadaşın.Benim burada bazı yazdıklarım çok sert oluyor farkındayım.Yazdıklarımın çoğu mümkün olduğunca yumuşatılmış şeyler yoksa burasını kan revan içinde bırakacak şeyler geçiyor benim de aklımdan.


Bugün okuduğum yazının linki http://foxyurl.com/LqO
Diğer yazının linki http://foxyurl.com/LqP


Saygılar. Trakedi

2 yorum:

  1. ntv son zamanlarda bunu bir kaç kez yaptı.Okur yazar bölümde yazan arkadaşta biraz ayarsız yazılar yazıyordu.Ortada olan çözümü belli olmayan konularda tarafamış gibi yada tarafı olduğu klübün sözcüsüymüş gibi bir iki yazı yazdı sonra düzelti kendini.Bu yazıları yazan arkadaşta düzelecek umarım.

    YanıtlaSil