10 Kasım 2009 Salı

Eski Futbolcular Köşe Yazarı Olmasın!

EĞER Barış’ı oyundan almıyor ve takım 10 kişi kalıyorsa bunun suçlusu Rijkaard’dır. Nasıl Barcelona’yı çalıştırmış anlamıyorum. Takım 2-1 öne geçmiş. Barış belli ki oyundan atılacak ama görmüyorsun.. Tam bir amatörlük. Barış’ın öne geçtikten sonra sahada kalmasının anlamı yok ki! Hemen kementi atacaksın, alacaksın dışarı.. Sorun çözülüverir.


Sergen Yalçın'ın yazısından bir alıntı ile başladım.Futbolu bırakıp yorumculuğunu beğendiğim bir kaç kişiden biri kendisi.Ama yukarıdaki yazı nasıl bir yazıdır nasıl bir yaklaşımdır anlayamadım. Sergen Yalçın yıllarca kendine gösterilen sabrı Rijkaard gibi yaptıkları ortada olan bir kişiye nasıl gösteremez?Bu konuyu hiçbir şeyle bağdaştıramıyorum. Bir kişi neden böyle bir şey yazar sebep yok aklımda.


Zamanında 6 yabancı sınırına takılan Mustafa Denizli'ye kimbilir ne yazacaktı acaba.2 hafta kadar önce bunu bekliyormuşuz başlıklı bir yazı yazmıştım.Keşke yazmamış olsaydım demek ki bu kadarmış.Hemen başladı birileri bir yerlerden çekiştirmeye.Ağızlarını sulandırmaya yazık gerçekten yazık bu kadar zor mu sabır göstermek hele ki Sergen Yalçın gibi futbolcu olduğu zamanlar sürekli yaptıkları eleştirilen , sürekli gece hayatı,at yarışı gibi işlerle gündeme gelen bir kişi.Bu durumu en iyi anlayacak kişi o olmalıydı kılıcını çıkartıp saldırmamalıydı.Her halde gazete köşelerinde yazınca insanlar bir şeyler söylemek zorunda hissedip bir farklılık yaratmak için saçmalamanın sınırlarında dolaşmaya başlıyorlar.


Futboldan(Yakın zamanda olanlardan bahsediyorum) yazarlığa geçen kişiler olarak tek umudum şu an Hasan Şaş bakalım o ne zamana kadar gidecek? Hakan Ünsal ilk başladığında idare ediyordu ondan sonra Galatasaray'a sürekli giydirmeye başlayınca inandırıcılığını kaybetti açıkçası.Sergen Yalçın yavaş yavaş Ahmet Çakar'a evrimleşecek onun da yorumları çekilmez olacak artık benim için.


Epeydir futbolun sahada olan kısmı ile ilgil bir şeyler yazamıyorum öyle olaylar oluyor ki saha dışında ,saha içinde de pek cezbedici bir şeyler olmayınca , dışarıda olan şeyleri eleştirerek burayı işgal etmek zorunda kalıyorum.Bu hafta sonu 5-5 biten bir maç vardı hem de Türk tvlerinden birinde naklen yayınladı ve bir çok blog yazdı bu konu hakkında .Ben de böyle şeyler yazmak istiyorum artık süper goller süper futbol olsun istiyorum.Ben geniş özeti izleyemedim gollerle yetindim sadece.10 gol yetinilmeyecek gibi değil(yuh gözün doysun diyenler de olabilir haklılar).Kaynak gösterelim bir sakatlık çıkmasın.


Sergen Yalçın'ın "Rijkaard ne iş yapar" yapar başlıklı yazısı http://haber.gazetevatan.com/haberdetay.asp?detay=Rijkaard_ne_is_yapar&tarih=09.11.2009&Newsid=269750&Categoryid=4&wid=157


Lyon Marsilya 5:5 gollerin videosu http://www.youtube.com/watch?v=KLOK_yArUWk&feature=related


Saygılar. Trakedi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder