27 Mart 2010 Cumartesi

İBB - Bursaspor



Sevgili Hasan, maç uğruna, sınavı varken geldi İstanbul'a. İşte onun yazdıkları.


O sene bu sene olur mu bilemiyorum ama günün birinde mutlaka Şampiyon Olacağız.
O ışığı taraftarımızda görmemek için kör olmak gerekir zaten.
Kolay değil hafta arası Bursa'dan İstanbul'a 30 bin kişiyle gitmek.
Hangi takımın taraftarları bunu yapabilir ki..
Aynı şehrin takımlarının taraftarları 500 kişiyle giderken O Uğursuz Stada biz 30 bin kişi gittik..

Maça gelince kaybetmemiz için çok fazla olumsuzluk vardı bugün..
Mesela İbrahim Öztürk'in dengesizlikleri ile takımı elbet bir gün yakacağını biliyordum o bugün oldu.
İlk golden önce amacını anlayamadığım bir şekilde çalım atmaya kalkışınca kaybettiği top döndü ve kalemizde golü gördük..
Keza haftalardır formda olan bir diğer isim İvankov'un ilk golde yaptığı büyük hatayı da TV'den özetini izleyince farkettim.Kısacası İvankov'un da ara ara hoplayan yan top zaafı da yine bugüne denk geldi..
İlk golde İvankov'un önünü kapatan Hüseyin 2.golde de büyük bir hataya imza attı..
Oysa biz onun hatasız oyununa alışmıştık bile..

Futbol şansı zaten yanımızda değildi, her ikili mücadelede, karambolde her top İBB'li oyuncuların önünde kaldı.TV'den ne kadar göze battı bilimiyorum ama artık bir yerden sonra tribünde kendimi tutamayıp "Hay Ben Böyle Top'un... " diye de parladım bir ara..

Hakemin zaten ne kafası yaşadığını idrak edemedim bir türlü..
Bünyamin Gezer'in tribünlerden etkilenmiyorum tribine girip bizi yakabileceğini konuşmuştuk bir arkadaşla ki korktuğumuz başımıza geldi..
Hemen hemen tüm taktir haklarını rakipten yana kullandı desem çok fazla abartmış olmayacağımı düşünüyorum.
Penaltı pozisyonlarına, sayılmayan golleri geçtim..
Kartlarda kesinlikle standardı sağlayamadı, benzer pozisyonda Turgay'a sarı kartı gösterirken İskender'e herhangi bir şey çalmadı..
Sonra da maçın sonunda Ali Tandoğan'ı atamadı..
O pozisyondan sonra güldüm sadece, insanoğlu insan vicdanını o şekilde rahatlattı demek ki..

Çıkaracağımız çok ders var bu mağlubiyetten.
En basitinden Turgay-İbrahim ikilisinin cezalı duruma düşmesinin ardından Zapo-Batalla'nın 11'e monte edilmesi halinde son haftalara girilirken bize ektra kuvvet katacaktır.
Batalla oynayınca önündeki Sercan-Volkan-Ozan gibi oyuncularımızın da performansı artacaktır.

İlla bir gün yenilecektik, o gün bugün oldu..
Aslında çok da bir şey kaybetmedik.
Sadece ekstra bir avantaj sağlayacaktık, onu biraz erteledik o kadar..
Antalya-Gençlerbirliği-Gaziantep maçlarından 7 puan bile toplarsak Ali Samiyen'e çok ama çok avantajlı gidebileceğimiz düşünüyorum..

**Son olarak Eruğrul Hocam lütfen bu takıma şut çalıştır..

Yazının orjinali

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder