26 Mart 2010 Cuma

İçimden bir şey gelmedi be usta !

Maradona bir maille bu haftanın bir derbi haftası olduğunu hatırlattı hepimize. Haydi çoşalım çoşturalım blogu bu hafta niyetindeydi. Nitekim sürekli bir şeyler yazmak istedim. Belki yazarak aslında futbolumuzun ne kadar güzel olduğunu tekrar görme imkanını zorlayacaktım fakat birden şike operasyonu patlak verdi. Tutuklamalar geldi eski milli futbolcu içeri alındı. İçeri alınan hem de 3 büyük takımımızda oynayan bir futbolcuydu.

Tekrar lanet ettim zaten ülke futbol gündemi bir çok şey ile meşgulken bir de bu mu oldu diye.

Bir türlü derbi havasına giremedik biraz Özhan başkan, biraz hedefsizlik beni konsantre edemedi derbi haftasına, heyecanına. Hedefsizlik derken şampiyonluk hedefi değil artık olmadığımız Avrupa kupasının hedefsizliği.

Hala bir kaç gün var maçın başlamasına. Buraya istatistiki bilgiler yazacaktım geçen haftaki maçlardan alarak. Sonra "derbi bu ne istatistiği yahu vereceğim istatistik yalan olur hiç uğraşmayayım" düşüncesine yenik düştüm. Derbi başkadır havasına girme çabasıdır bu yazdığım ufak yazı. Unutmayalım bu maç bu ülkede yaşayan en büyük iki taraftar topluluğunu ilgilendiren maç. Her ne kadar ligin ilk sırasında İstanbul dışından bir takım olsa da bu maçın heyecanı başkadır. Rengi, havası, her şeyi başkadır.

Bu yazı benim gibi bir türlü derbi havasına giremeyenlere birazcık gaz vermeye çalışan bir yazıdır. Oynanan Bursa maçı belki de bu maçın rengi biraz daha parlatacaktır kim bilir, derbi bu!

Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder