14 Nisan 2009 Salı

DERBİ Mİ DEMİŞTİK?


Odamda çaresizce yarınki vizeme çalışıyordum ki msnde bir arkadaşımın iletisi Liverpool'a dönüşüverdi.Neler oluyor öğrenmek istedim.Livescore.com'u açtım ve maç 2 0 dan 3 2 olmuş Chelsea lehine.Hemen televizyonun başına koştum bir de ne göreyim durum 3 3 olmuş.Saniyesinde Riera öyle bir güzel orta daha yaptı ki ya ben Türkiye Ligi İzlemekten orta göremez olmuşum ya da Riera hakikaten harika bir kanat oyuncusu.Sanırım ikisi de doğru.Durum 4 3.Liverpool taraftarı çoşmuş daha 10 dakika var.Bastırıyor Liverpool ve şansıma sürekli Riera tarafından geliyor.O kadar orta ve gol izledim ki 10 dakika içinde sanırım bu haftasonu Lig tv açmayacağım.Şu an bile heyecanlıyım hala gördüklerimden ötürü.Bir de maçın tamamını izleseydim neler olacaktı kim bilir.



5 dakika daha Liverpool bastırdıktan sonra artık Chelsea de arkada boş alanlar bulmaya başladı ve Lampard buldukları bir korner sonrası resmen çizgide topu sakladı ve zaman geçirmeye çalıştı.Tam ben bu konuda: ''Ulan yapsana bir orta belki gol atacaksın işi bitireceksin'' diyerek ahkam keserken bir dahaki pozisyonda Lampar öyle bir şut çekti ki ve öyle güzel bir gol daha gördüm ki adam beni resmen morarttı.



Ama asıl bundan sonrası önemli olan bence.Liverpool bütün adamlarıyla saldırmaya devam etti ve Essien bir pozisyonda topu çizgiden çıkarttı son 3 dakikada.Seyircileri maç sonunda bile mavililerden daha çok ses çıkartarak çılgınca alkışladılar Liverpoollu oyuncuları.Tabi Chelsea de 2 0 dan 3 2 ye gelen ve sonra tekrar 3 2 den 4 3 e gelen bir maçta oyunun kontrolünü kaybetmedi ve iyi bir iş başardı.Zaten deplasmanda Liverpool'u yenerek turu hafiften geçmişti.



Özetle ben böyle bir 10 dakika izlemedim hiçbir maçta.Nefes kesici derler ya.Öyleydi işte.Asıl derbi bu olsa gerek.

NOT:luis medina cantalejo'nun mübarek ellerinden öperim.Maçta çaldığı penaltıyla Türk hakemlerine,ceza sahası dışında olan bir faulü ceza sahası içinde de çalmaları gerektiğini ve bu kararın penaltı olacağını hatırlatmış oldu.Yani illa rakibe arkadan çift dalma hareketini beklemenize gerek yok.

Marquinhos

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder