12 Nisan 2009 Pazar

Sokak Derbisi




















marquinhos:
*selam maradona hiç beklenmedik bir şekilde noktalandı derbi?

Maradona:
*maçtan önce beklemiyorduk, ama hakemin gidişatı sakattı futbolcular da hiç yardımcı olmadı
*özellikle de sabri ve emre

marquinhos:
*ilk 10 veya 20 dakikada verilemiyor maalsef kartlar Türkiye'de.
*Sana birşey sormak istiyorum.
*Kart vermedeki kural bir faulü 5 kere tekrarlamak mıdır yoksa sarı kartlık bir faulü bir kez yapmak mıdır?

Maradona:
*sanırım 5 kere yapmak lazim türkiyede bazı kartların verilmesi için.
*maçın 4. dakikasında sabri hakeme ağza alınmıcak şeyler şöylüyor
*nedense hakem sarı kartı vermiyor
*aynı şekilde selçuk daha erken kart görmeli
*emre aşık ve emre belezoğluda kartlari erken görmeli

marquinhos:
*Lugano ve Emre'yi hiç konuşmayalım istersen
*Her maçın ilk dakikası verilmeli bence onlara ki üstüne kırmızı yemesinler

Maradona:
*yani hakemi sanırım konuşmamak gerek daha fazla çünkü ilk kez iki taraf içinde kritik bir hata yapmayan ama bukadar kötü bir yönetim vardı sahada

marquinhos:
*Hakem konusu kapanıyorsa bir de Lincoln'e değinsek.Aynı pozisyonda hem kendini yere attı hem de üstüne kalktı kart istedi ve devam...

Maradona:
*maç yapsak...hali sahayi geçtim playstiona çağırmam lincolnu ben artık
*burda bülent yada lincoln yada klube birşey söylemek istemiyorum
*sonuçta lincoln iyi bir oyuncu ve kötü bir profesyonel

marquinhos:
*Yani artık showman olmuş ve bence en fazla Yattara ile Katar'a gidebilir buradan.

Maradona:
*ve bir şekilde yönetilemedi Galatasaray da
*bende bir şey sormak istiyorum sana

marquinhos:
*Ortega örneğine çok benziyor

Maradona:
*Kazım Kazım oyuna girince neler hissettin?
*hafta içi kadro dışı bırakılması gündeme gelmişti ve bu gün sahaya girdi

marquinhos:
*Kaç haftadır kadro dışı kalan bir oyuncu Galatasaray derbisinde oyunda girince , hatta maç kadrosunda onu görünce çok şaşırdım.Nasıl böyle bir karar verebildi Aragones anlamak çok zor.Bir de haftaiçi kulüple gerginleşmiş arası sanırım fenerbahce.orgta Kazım'ın babası ile gerginlikler olmuş.
*Yani bir Lincoln vakası da bizde var.
*Ama bu maçta baştan ben orta yapmaya karar verdim deseydi ilk 11de başlasaydı keşke :)

Maradona:
*:)
*biraz futboldan konuşsak demek istiyorum ama 5 pozisyondan fazla birşey yok sanırım

marquinhos:
*O pozisyonlar da sanırım yüzde yüzlük olamadı.
*Gerçi bu derbinin havası olmasa iki hafta önceden bile böyle oynayacaklarını biliyorduk sanki.
*Senin Galatasaray yazıların benim Fener yazılarım hep bu haftanın gelişini önceedn haber verdi zaten.
*En dikkat çeken sanırım Kewelldı.Ne dersin? Carlos'u uzun zamandır bu kadar zorlayanı ben görmemiştim şampiyonlar liginde bile.

Maradona:
*Kewell gerçekten özellikle ilk 20 dakikada Carlos'u zorladı ama biraz daha doğru tercihler yapabilmesi lazımdı
*Kewell tartışmasız Lincoln'den daha yararlı bir oyuncu ama bizde de sıkıntı teknik heyette

marquinhos:
*Evet Kewell yine ağrılar içinde çıktı oyundan.

Maradona:
*peki Semih ve Guiza nasildı ? özellikle 55 dakikada çok net bir pozisyonu harcadılar.

marquinhos:
*Geçen haftadaki yazımda Fener'in kötü bir Sivasspor örneği olduğunu söylemiştim ve forvetlerin ancak 4 kanat oyuncusundan pas alabileceğini anlatmıştım.E bir de üstüne Gökhan Gönül de sakatlanınca ve üstüne Carlos Kewell yüzünden risk alamayınca Semih ve Guiza da istediği topları alamadı.Bir kaç tane alabildiler onda da dediğin gibi çok aceleci davrandılar ve harcadılar pozisyonları.

Maradona:
*Guiza demişken ilk yarıda rahat kontrol edebilceği bir pozisyonda elle oynayarak pozisyonu harcadı

marquinhos:
*Evet evet Baros da sonra aynısını yaptı bugun volleybol oynayacakları tutmuş sanırım.

Maradona:
*bende bunu anlamakta zorlanıyorum,benzerini ikinci yarıda Baros yaptı
*ben konuyu yavaş yavaş Bülent Korkmaz'a getirmek istiyorum
*Çünkü Aragonnes 3 değişikliğinin 2 tanesini kendi isteği dışında yaparak ister istemez pasif duruma düştü

marquinhos:
*Hani bazen football manager oynarken msnde chat e dalarız da maç kendi kendine oynanır.Unuturz maçı.Son anda oyunu açarız bir bakarız ki maç bitmek üzere ve berabere.Ayıp olmasın diye bir adam alırız.Son dakikada forvet almak bence hem Nonda'ya ayıp hem de taraftara biraz ayıp oluyor.

Maradona:
*Dün aynısını Ersun Yanal'da yaptı
*88 de Barış Memiş'i aldı oyuna
*Bülent Korkmaz geldiğinde benim de her Galatasaraylı gibi hayallerim vardı. Esfane kaptan geri gelmişti. İşlerde iyi gidiyordu hem de bir çok eksiğe ve tersliğe rağmen. Ama Bülent'inde performasında bir düşüş var
*Şimdi merak ediyorum iki takım ligi nerde bitircek.iki takım da seneye şampiyonlar ligine gidemeyecek şampiyonlar ligine gidemeyen bu takımlar avrupanın yıldız sayılcak oyuncularını nasil ikna edebilcekler Türkiye'ye gelmeye

marquinhos:
*Geçtiğimiz günlerde Ertuğrul Sağlam'ın bir açıklaması var : İnşallah iki takımdan biri yenilir dedi derbi hakkında.O da 5incilik istiyor yani.Takımların durumu işte bu kadar vahim maalesef.Çok doğru.Fener'in bir tek kupa şansı var onu da alabilmek hiç ama hiç kolay değil özellikle Alexsiz.Galatasaray'ın kadrosu sakatlar iyileşse(linderoth dahil) önümüzdeki seneyi idare eder fakat Fener bu durumda seneye de sıkıcı ve uyutucu futboluna devam edicek.
*Maçın sonu hakkında birşeyler söylemek istiyorum.Maç boyunca gerginleştiniz tamam ama hakem de vermedi size kart insanlık yaptı bir yerde.Hala son dakika da olsa Emre ya da Barış Yasin'e arkadan çarpıyor ve yere atıyor kendini.Önünde iki dakika daha var atsana ileri topu koşsana ileri belki bir şans vardır.Sonra herkes birbirlerinin bğazını sıkmaya başlıyor.İnanılır gibi değildi.Çaresiz iki takımın ancak sokak çeteleri arasında yaşanabilecek kavgasını izledik.Bir de kavga edenler aynı milli takım için ter döktüler ve güyya maçlar dışında görüşen insanlar.

Maradona:
*Gerçekten son talihsiz olaylar yaşananlar
*özellikle Arda ve Semih arasında yaşananlar beni çok üzdü.
*Cünkü Sabri ve Emre Belezoğlu veya Lugano bu yapıda futbolcular hatta Emre Aşık bile

marquinhos:
*Evet iki efendi bildiğimiz adamın da bunları yapması artık çaresizliğin boyutunu bize gösteriyor gibi.

Maradona:
*bu yapıda bir futbolcu ama son pozisyonda hiç bir şey yapmıyor
*dediğin doğru
*sanırım iki takım da sezonu başarısız tamamlayacaklarını iyice idrak edince böyle bir kavga koptu
*son bir şey demek istiyorum bu olaylarla ilgili
*fenerbahce bizi 6 0 yendi
*biz fenerbahceyi
*5 1 yendik
*2 sene önce samiyende tur attınız
*ama futbolcular uzun süredir bukadar saha içinde gerilmediler.
*geçen sene volkan tekme attığında bile bu olay bukadar büyümemişti
*gerçekten futbol için üzücü

marquinhos:
*İlk kez ikisi de intertotoya gidecek. Bunun utancından kaynaklandı sanırım bütün kötü futbol da en sondaki kavga da.
*Bu maçın bence yine en iyileri Arda ve Kewell oldu herşeye rağman ne dersın? Fenerde de Deniz orta sahayı Aragonese nispet yaparcasına toparladı.

Maradona:
*Deniz konusu çok garip gerekten ama derbiden öte bir şey Deniz sorunu fenerbahcede
*bunu da ilerleyen haftalarda yazarsın diye bekliyorum senden

marquinhos:
*Evet Deniz ne Fener'in topçusu olabilir ama ne de bu kadroda onsuz oynanabilir.Garip bir dönemde Deniz ve Fenerbahçe.

Maradona:
*artık konuyu toplayabiliriz sanırım
*çünkü düşünüyorum ve konuşcak mantık 1 cümle daha bulamiyorum

marquinhos:
*Evet artık bir hafta bu kavgalar konuşulur.

Maradona:
*belki bizim de biraz sakinleşip düşünmemiz lazım

marquinhos:
*Konuşulması gereken özellikle Fener'in seneye kimleri takımda tutup tutmayacağı ve Aragones'in geleceği.
*Keşke futbol dolu bir mücadele izleyebilseydik.

Maradona:
*Keşke..
*benim adıma da Galatasaray'ın kaleci sağ bek ve 11. adam sorunu
*artık daha güzel yazılar ve daha güzel maçlarda görüşmek dileği ile iyi geceler

marquinhos:
*Sana da sevgili Maradona.Yeni yazılarını bekliyoruz.
DOSTLUK VE DÜŞMANLIK
not:yasin'e çarpan değil, Lugano'dan kafa yiyerek Yasin'in üzerine düşen olacaktı.Görüntüleri tekrar izleyince utanç tablosu daha açık bir şekilde ortaya çıkmış oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder