23 Mayıs 2009 Cumartesi

Haftasonu Futbol



Avrupa'da bazı şampiyonlar belli oldu ama , Almanya ve Fransa'da yarış tam gaz devam ediyor. Almanya'da son hafta Wolfsburg geçen hafta 5 golle galibiyete giderken, Bayern Munchen , berabere kalıp yarışta geriye düştü. Tabi bunlar olurken Kanal 24 Wolfsburg maçını vermedi; gitti Bayern Munchen maçını verdi, sadece gollerde küçük bir kare açtı aşağıya. Arada da Herta Berlin maçına döndü, eğer bu hafta da dönüşümlü yayında Wolfsburg maçını ağırlıklı olarak vermeyeceklerse internetin nimetlerinden faydalanıp izleyeceğiz gene maçı. Neyse efendim Wolfsburg 66, Bayern ve Stuttgart 64, Herta Berlin de 63 puanda. Wolfsburg'un rakibi Werder Bremen. Wolfsburg 3 puana yakın taraf ama maç sahada kazanılıyor. (Geçen haftaki Grafite ve Dzeko şovdan sonra neden hala böyle mantık içinde kalmaya çalışıyorum ben de bilmiyorum) Bayern ise aynı puanda olduğu Stuttgart ile oynuyor. Şampiyonluk kadar Şampiyonlar Ligi yarışı da var. Bu takımlardan maçı kaybeden ,Herta Berlin'in maçını kazanması halinde UEFA Avrupa Ligi'nde yoluna devam edecek seneye. O yüzden zevkli maç olacak gibi duruyor, ama dengesiz Bayern'e güvenip de güzel maç olur diyemiyorum. 63 puandaki Herta Berlin ise sürpriz bir çıkış peşinde , en azından Şampiyonlar Ligi'ne kalmak istiyorlar. Rakipleri lig sonuncusu Karlsruhe. Karlsruhe ise son bir umut maçı kazanıp 16. olmak ve play out'a kalmak istiyor. Onlarında gözü Cottbus ve Bielefeld'in oynıyacakları maçlarda olacak. Almanya'dada işler karışık anlayacağınız. Bu maçlar cumartesi saat 16:30'da oynanacak. Wolfsburg-Werder Bremen ve Bayern Munih - Stuttgart maçları dönüşümlü olarak Kanal 24'te.



Gelelim Fransa Ligi'ne. Geçen hafta Marsilya Lyon'a kaybetti ve bitime iki hafta kala avantaj Bordeaux'a geçti. Bordeaux bu hafta evinde Monaco ile oynayacak, Marsilya ise Nancy deplasmanına gidiyor. Bizim badem gözlümüz Eric Gerets, takımdan ayrılacağını şampiyonluk yarışının ortasında söyleyince dengesi bozuldu Marsilya'nın. Marsilya'nın bu seneki çıkışını görünce klasik olarak Gerets niye gönderildi diye düşünmeye başlamıştım, ama para için Arapların kuklası olmayı seçtiğini görünce düşüncelerim son buldu. Tamam çok para ama zaten bu adamlar çok parası olan adamlarsa , neden futbolun güzelliğini seçmektense paranın sıcaklığını seçerler bilmiyorum. Belki de çok naif ve salakça bakıyorum ama böyle. Bütün maçlar cumartesi 22:00'da oynancak Fransa Ligi'nde. Bordeaux-Monaco maçı saat 22:00'de Kanal A'dan naklen yayınlanacak.

Tabi yarışın bitmiş olduğu liglerde de ilginç ve kendinde önemli maçlar var. Mesela Tuncay düşecek mi kalacak mı? Daha doğrusu bir mucize olacak mı? Pazar günü oynanacak maçlar içinde Boro'nun kaderini etkileyecek maçlar şöyle: West Ham-Boro, Hull-Manchester United ve Aston Villa- Newcastle. Boro kendi maçını kazanıp rakiplerinin ikisinin de kaybetmesini bekleyecek. Olur mu , çok zor ama futbol bunun için güzel bir oyun. SporMax bu hafta Premier Lig maçı vermiyor , gene internet gene internet . Aslında benim için bunların dışına bir takım var ki ,onların da ne yapacağını çok merak ediyorum. Daha doğrusu sezonu Şampiyonlar Ligi'ne ulaşmış şekilde tamamlamalarını istiyorum. O da Atletico Madrid. Neden bilmiyorum, yıllardır bir hoş gözükürler gözlerime. Hatta ara ara Aragones Atletico Madrid'e dönecek diyolar, üzülüyorum, neyse bakalım. Ha bir de tabi ki Turkcell Super Lig maçları var. Bu hafta işim biraz zor olacak bu konuda. Marquinhos bir kaçamak yapıp Ege sahillerine atıyor kendini ve beni 8 maç ile baş başa bırakıyor. Onları da artık yarın başlarız konuşmaya. İyi hafta sonları.
Maradona

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder