7 Kasım 2009 Cumartesi

Galiba herkesin bir videosu var!

Geçen hafta bir video çıktı son zamanların en çok izlenen videosu oldu.Herkes izlemiştir bunu biliyoruz.Zaten biz küfür izlemek için para veren milletiz bunu izlemek nasıl olsa bedava bu kadar izlemesi de normal zati.

Bu olay hakkında bu hafta boyunca bir çok şey yazıldı çizildi demek isterdim ama o kadar çok şey yazılıp çizilmedi sanırım.Bloglar belki de gazetelerden daha çok üstünde durdu bu durum.Tvlerde zaten ben sadece iki programda gördüm ki bu programlarda Doğan medya grubun kanallarında olan programlar değildi.Biri trt biride biri kanalturk'te idi.İkisinde de güzel şeyler değinildi hatta Reha Muhtar'ın bu konudaki durumunu o kadar beğendim ki aslında spor gazetecileri sporun içinden gelmesin dedirtti bana.Küfürün yanlış bişey olduğunu üstünde basa basa duran tek kişi o idi.

Fakat bir iki kişinin duruşunundan açıkcası tiksindim birincisi Ahmet Çakar bu kişilerden.Tiksindiğim duruş neydi şöyle açıklamaya çalışayım.Ahmet Çakar bu konuda sürekli mahremiyet mahremiyet diye bir şeyler geveledi.Belli ki onunda böyle videoları var korkuyor diye düşündürttü bana.Sürekli bu komplodur iki kişinin gizli konuşmalarını yayınlamışlar diye söylenip durdu.Fakat o korkmadan herşeyi eleştiren korkusuz(!) kişi Ahmet Çakar şunu söyleyemedi."Bir kişinin tarafsızlığını kaybetmesi çalıştığı gazetenin güvenirliliğini azaltır hele ki bu kişi spor sayfasından sorumlu olan kişi ise".Bu cümlede zor olan bişey yok bunu söylemek o kadar zor değil hele ki daha büyük lokmaları bir seferde ağzına alıp yutmaya çalışan bir kişi için.

Bir şekilde göz önüde olan kişiler her ne şekilde olursa olsun söyledikleri sözlerin kariyerlerini etkileyeceğini düşünüyorsa konuştuklarına dikkat etmeleri gereklidir her zaman ve her yerde.Eğer göz önünde birisi bu benim özel hayatım bu , istediğim şekilde konuşurum istediğim şekilde küfür ederim , derse ve yaptıkları insanlara yansırsa ettiği küfürde yaptığı harekette meşrulaşır o yapıyor , hemde ünlü ben niye yapmayayıma gelir.Tribünlerde özel hayattır çünkü giden çoğu kişi arkadaşıyla gidiyor tribüne, bu şekilde özel hayatını da yanında getiriyor şimdi küfür etmesi meşrulaşıyor mu? Özel hayat zırvalığını bırakın artık , kimse evinin içinde ettiği küfürü sorgulamıyor bir kanalda çekimde edilen küfürü sorguluyor.Serhat Ulueren güzel bir söz söyledi program içinde stüdyoya girdiğimiz andan itibaren kameraları çektiğini unutmayalım minvalinde bir sözdü.

Bu konu hakkında bizim blogun duruşu ortada Ercan Saatçi isminin gazete ile anılması ismini hazmedemiyoruz.Sadece kimse bu konunun mahremiyet konusu olmadığını bir tarafsızlık konusu olduğunu söyleyemiyor ki bundandır benim rahatsızlığım.İyi ki bu bloglar varda bu işin tarafsızlık konusu olup olmadığını söyleyebiliyoruz.

Saygılar. Trakedi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder