2 Kasım 2009 Pazartesi

Kafayı Yemediğim İçin Mutluyum

Maç başladı. Fener'de Alex yok. Tüh dedim. Ama temiz kalbim yine de iyi oyun bekliyor ne yaparsın? Aslında yazı mazı yazmayacaktım. Maradona yazmış. Ben de onu destekler bir şeyler yazayım.

Maç başladı evet. Yedek kulübesine bir baktım da ne göreyim? Sadece 6 kişi var. Heralde takımın alayı domuz gribi. 5 tane ortasaha var bir de Semih var kulübede. Defansta eksik bir 11 var sahada. Sağ bek Önder defansın ortasında. Yedekte ise stoper yok. Takımda var mı? Evet var. Bekir İrtegün. Nerede? Samandıra'da sanırım. Ya da yolda ishal oldu soğuktan falan. Umarım ishal olmuştur.

Yine soracağım. Bıkmadım. Abdulkadir nerede? İshal mi, domuz gribi mi? Nerede arkadaşım? Furkan diye genç bir adam var forvet. Nerede? Nerede Daum????

Takımı size anlatmama ne gerek var? Yine 2 kişiyle hücum. Takımın alayı geride. Bekliyorlar maç bitsin de eve dönelim. Hücum yapmak akıllarında yok. Nasıl olmaz ya? Nasıl nasıl? Dedim ya kafayı yiyordum. Yemeye çalışıyorum her hafta. Yemeden bırakıyorum. O sağa versin. Diğeri sola versin. Birinin aklına Guiza'ya vermek gelsin ama Guiza'nın aklına eski sevgilisinin poposu gelsin. Öyle geçiyor maç. Daum memnun veren memnun. Aziz memnun.

"Isıran takım yapacağız"...Lig bitti kardeşim. Bir Gençlerbirliği maçı bir de Galatasaray maçı. 2 maçta ısırdın bitti. İki maç da seyircisiz aldın.Miss.

1-1 olmuş durum. Daha 20 dakika var. Takım olan 3 gol atar be! Ama nafile, bizimkiler 9 kişi defanstalar. Hala 3 kişi hücum. Bir pozisyon oluyor. Orta geliyor. Allahtan Semih'i almış oyuna Daum. Ceza sahasında iki kişi oluveriyor. Maç boyunca bir kişi var zaten.

Özer oyuna girecek. Vazgeçiyor Daum. Stoper olmayan Önder çıkıyor. Stoper olmayan Deniz giriyor. Bekir nerede bilmiyorum. "Aman" diyor heralde Daum, "4 kişiyle saldırırız şimdi falan aman bir gol yeriz 1 puandan da oluruz". Of Allahım offff! Duy sesimi. Maradona'nınkini de duy.

Nasıl bir ülke bu? Nasıl bir futbol kültürü? Daha ne kadar şampiyonluk ya da liderlik istiyorsunuz? Yetmedi mi 17 tane? Artık oyunu rakip yarı sahaya yıkmanın zamanı gelmedi mi?

Marquinhos

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder