11 Nisan 2010 Pazar

Maç Öncesi Kaygılar

Şu saatler sanırım herkes benzer şeyler düşünüyor, konuşuyordur. Taraftar takıma tepki koyacak. Arda'ya sinema kapattığı için tepki koyacak. Futbolculara tepki koyacak. Üniversiteye ilk girdiğim yıllarda, doğal olarak bu halimden daha cahildim. Toplumun bazı problemlerinin çözülemeyeceğine inanmış, olaylara elitist bakış açısı ile yaklaşan bir salaktım açıkçası. Maçı izleyip, olanı biteni bir yorumlarım zaten, ama umarım şuursuzluk hakim olmaz Ali Samiyen'e. O statta, o tribünlerde benim de her Galatasaraylı kadar güzel anılarım var. Arkadaşlarım, abilerim, maça götürdüğüm kızlar. Golde hiç tanımadan sarıldığım insanlar.

Fenerbahçe maçında en çok taraftara kızmıştım. Sahadaki takımı desteklemeyi geçtim, biletleri karaborsada satıp, stada bile gelmedi çoğu kişi. Şimdi aynı adamlar, takıma tavır koyacaksa eğer, ben de büyük Galatasaray tarafarına tavrımı koyarım.

Konular çok uzun. Belki de artık, kötü gidişi anlatmak için maçları değil, son 3 hatta son 7-8 seneyi anlatmak lazım.

Kısacası, canım çok sıkkın. Çok sevdiğim takıma karşı, bu çeşit sebeplerden dolayı içimde kırgınlık hissediyorum. Ben bu takımı, Uğur Tütüneker, Erdal Keser, Prezaki, Cüneyt ve bir çok kahramanı tanıyarak sevdim. Şimdi bu ucuzluk üzüyor gerçekten. Bakalım neler olacak daha ?

Maradona

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder