13 Mayıs 2010 Perşembe

Rusya'ya Vizeler Kalktı


Bir sevgilim vardı. Sosyoloji okuyordu. Zaman zaman "Ruslar" ile ilgili şakalarımdan dolayı kafa ütülüyordu. Ayrıldığımız için rahat rahat yazabiliyorum konu ile ilgili. Sonuçta futbol ile ilgilenen insanların büyük bir çoğunluğu erkek. Biraz şuursuz erkek mavrası yapmanın kimseye zararı olmaz.

Hayatım boyunca bir kadınla para karşılığı birlikte olmadım, sanırım olmam da. Ama hep bir geyiktir Marquinhos ile aramızda "rusa gidelim". Yaşları bizimle yaşıt olan, zaman zaman rezil erkek sohbetleri yapanlar da konuşmuştur böyle şeyler eminim. Haberi duyunca aklıma soysuz bir ton laf geldi. Eminim sizin de aklınıza gelmiştir. Hadi beyler birbirimizi kandırmayalım. Evet kadın bedeninin para karşılığı satılmasına karşıyım ve fakat güzel Rus kadınlarının hepsi kefaşe değil sonuçta. Senin benim gibi normalleri de var. Bu vize kalkışı neleri değiştirebilir acaba ülkemizde onu bir düşünelim.

Önce bizim Tradeki'nin dediği ile başlayorum, diğer maddeler bana aittir.
  1. Zuhal Topal ve Ersa Erol gibi evlilik programı yapan ablalar işsiz kalabilir
  2. Artık sokaklarda daha az bıyıklı kız ve kadın görürüz. (metrobüs başına en az 3 tane görüyorum. Favori bırakmayı seven kızlardan bahsetmiyorum bile)
  3. Artık belki kızlar daha az "Evlenmeden Olmaz" der.
  4. Sanki dünyadaki tek kadın oymuş gibi gereğinden fazla nazlanan kadınlarımız normale döner. Sevişmek için artık 3 yemek değil, 1 yemek yemek yeterli olur sanırım.
  5. Emekli ikramiyesi ile yaşlı amcalar Rusya'ya gider. En azından ölmeden önce Türkiye dışında başka bir yer görmüş olurlar.
  6. En önemlisi ise, bizim az gelişmiş erkeklerimiz bütün Rus kadınlarının orospu olmadığını anlar.
Biletlere baktım, böyle 2 3 ay sonrası için gidiş dönüş 500 falan. St. Petersburg'u hep çok merak etmişimdir. Kısmet bu işler. Gidersem bir gün size de matruşka getiririm

Maradona

2 yorum:

  1. Ben de çok uğraştım bu seviyesiz esprileri yapmayayım diye en sonunda yaptım bu esprilerden. Yapacak bir şey yok.

    YanıtlaSil
  2. metrobüsleee gidiyooruuuz

    YanıtlaSil