11 Mayıs 2010 Salı

Şampiyonluk Pazara Kaldı

Geçen hafta yazdığım yazıda "Umarım Ankaragücü, Denizli gibi kirli oyunlara başvurmaz da temiz bir maç oynanır" demiştim. Korktuğum başıma gelmese de tribünün gereksiz nefreti ve sahaya yağdırılan taşlar ve diğer maddeler düşündürücüydü.

Geçen hafta "Adsız" adlı bir arkadaş "Size çakacaklar, rahat ol" diyerek beni rahatlatmaya çalışmıştı ama artık o daha rahattır diye düşünüyorum. Tribünün öfkesi ise gerçekten çok komik. Zaten Gökçekler tarafından satın alınan takımlarına bir tepki bile veremezlerken bir de hiç bir maçta takımına destek vermeyip sadece Fener'i şampiyon yapmamak için stadı hınca hınç doldurmaları ve maç boyu küfür etmeleri tek soruyu akıllara getiriyor. Daha önce neredeydiniz? Ankaragücü takımı adına çok üzücüydü bu. Futbolcular da şaşırmıştır heralde.

Neyse ki tribündeki küfürler ve sahaya atılan taşlar Fener'i etkilemedi ve Fener bu haftayı da lider kapadı. Kim bilir belki tribünden bu baskı gelmeseydi belki Ankaragücü daha iyi bir futbol oynardı.

Fener'de yine organize atak yokluğu vardı. Kanatlar Vederson'un etkisiz ortaları hariç yoktu ama bu ligde 3 büyüklerin formaları altında böyle mücadele ederseniz 3 puanı alırsınız. Cristian'ın golle dönmesi sevindirici ve bence takımda kalmalı. Ben olsam Selçuk veya Deniz'i gönderir ve onu takımda tutardım. Bu gidişle Selçuk gitmez zaten.

Defans ve kale yine mükemmeldi ve yine gol yemediler.

Ben olsem bu takıma ne yapardım? Cristian'la dönüşmeli oynayabilecek daha mücadeleci bir ortasaha alırdım. Fransa Ligi bu adamlarla dolu. Bir tane mücadeleci ve şutör Afrikalı bulunmalı. Sol kanat veya sağ kanat takviye edilmeli. Bilica daha sakin bir stoperle değiştirilmeli. Ben olsam forvet hattını da yabancıyla doldurmazdım. Semih'i ve Gökhan'ı tutup bir tane daha Türk forvet alırdım. Umarım Semih kalır ve bize sağlıklı bir sezon daha izletir ama gidişat pek öyle değil gibi.

Peki Trabzon maçı ne olur? Sanki bütün haftayı kolbastı oynayarak geçirecekler gibi. Maça da bu moralle başlarlar ama heralde ikinci yarı maçı bırakırlar ve tatil havasına girerler. Fener, seyircisinin desteği ile bu maçı almalı. Ben de tribündeki yerimi almaya çalışacağım.

Tabii bazı ihtimaller söz konusu. Bursa 3 puan alır ve Fener de rakibini yenemezse şampiyon oluverir. Fakat Bursa şampiyon olamasa da dün Bilgin Gökberk'in dediği gibi zaten şampiyon oldular. Umarım şampiyonluk kaçsa da şampiyon olmuş gibi hamleler yaparlar ve Sivas olmazlar. Yönetime ve Ertuğrul Sağlam'a büyük işler düşüyor. Önlerinde Sivas örneği var. Umarım hep potada olurlar. Zaten şampiyon olurlarsa doğru hamleler gelecektir.

Pazar günü şampiyon belli olacak ve bize de kutlamak kalacak. İki takıma da başarılar.

Marquinhos

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder