13 Mayıs 2010 Perşembe

Sezon biterken ...

Ligin sonu gelmiş daha adam akıllı bir lig yazısı yazmadığı fark ettim. Ayıp aslında diğer yazarlar her hafta 4-5 yazı yazarken ben biraz kolaya kaçıp video koyup kaçıyordum. Çok ilginç veya yaşamadığım şeyleri yazmamaya çalışıyordum.

Lig biterken belki de sezon biterken ülkede olup biten şeyleri kendimce yorumlamak istiyorum. "Futbol Futbol" havası yakalayarak yorumlamaya çalışacağım.

Yılın Takımı : Bursaspor ; her şey ortada 4 büyüklerin 3'ünün düştüğü lig yarışında son haftaya girilirken şampiyonluk adayı.

Yılın Teknik Direktörü
: Ertuğrul Sağlam ; Bursapor'un elinde olan futbolcuları en iyi şekilde nasıl kullanılacağını ortaya koyarak ve bunu alışılmışın dışında daha ofansif bir anlayışla yaptığı için.

Yılın Yabancı Futbolcusu : Ariza Makukula ; yerlerde sürünen bir kariyeri ayağa kaldırmayı başardı bunda en büyük etki kesinlikle Kayserispor ve Tolunay Kafkas'ın oyun anlayışı.

Yılın Yerli Futbolcusu: Volkan Şen ; Bursaspor'un şu an bulunduğu yerde en büyük pay sahiplerinden birisi. İnşallah bu sene doğru bir tercih yapabilme şansı bulur transfer yapacaksa da doğru takıma gider.

Yılın Futbol Olayı : Kupa Finalinin Şanlıurfa'da oynanması ; Burada bir kaç kez tutumunu eleştirdiğim Diyarbakırspor'a nazire yaparcasına organizasyon işleri nasıl yürür nasıl hallediril büyük 2 takım nasıl misafir edilir gösterdiler.

Yılın Çirkin Futbol Olayı : Ankaraspor'un ligten düşürülmesi ; bu konuyu nasıl eleştirsem bilemedim nereden tutsak elimizde kalan konuyu fazla dallandırmadan uzatmadan yaşanmamasını dilemekten başka şansımız yok.

Yılın Çirkefi : Bilica ; Derbi maçta yaptığı iş akıla mantığa sığmayacak bir olaydı üst mahalle ile maç yapan çocukların bile yapmayacağı dereceden ucuz bir hareketti.

Yılın Hakemi : Cüneyt Çakır ; Futbol sahalarının artık komiserlere değil insan psikolojisinden anlayan kişilere ihtiyaç duyduğunun kanıtı olan Cüneyt Çakır'ı seneye büyük turnuva finalleri yönetirken görmek istiyoruz

Son olarak ; ben bir Galatasaraylı olarak lig yarışından uzaklaştığımız andan itibaren ligde kim şampiyon olacağını umursamamaya başladım. Bir çok Galatasaraylı Bursaspor'un şampiyonluğunu isterken ben hiç ses çıkarmadım ve çıkarmayacağım. Galatasaray şampiyon olamamışsa kimin olacağı beni ilgilendirmez. Keşke yöneticiler de bunu söyleyebilselerdi.

Bu sezon için genel durum bu. Dünya Kupası güzel geçer büyük sürprizler yaşanır diye temenni ediyorum. O konu için de ilginç şeyler buldukça paylaşacağım. Bu arada favorim İngiltere (Teknik ekip faktörü).

Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder