9 Mayıs 2010 Pazar

Tatsız Maç

Galatasaray'ın oyununu eleştirmek için çok geç bir noktadayız. O yüzden maç içinde gözüme takılan noktalara dokunmak istiyorum. Sezon bitimi ile birlikte geniş geniş konuşuruz durumu.

  • Barış Özbek'in Sivas maçında yaptığı hareketten sonra gözümde sinek kadar değeri yok. Haydi yönetim et kafalardan oluştuğu için adet yerini bulsun diye tahkime itiraz etti. Peki Frank Rijkaard niçin böyle bir futbol katiline forma verir? Forma verdiği maç şampiyonluk maçı olsa gene kızarım ama anlamaya çalışırım. Böyle gereksiz bir maçta, güzel oyunun ruhuna tamamen ters duran bir adamı oynatmayı ben yakıştıramadım Frank Rijkaard'a.
  • Emre Çolak'ı sahada görmek güzeldi.
  • Arda Turan, umarım sezon sonu ayrılır. Maçın içinde bir an vardı. Serbest vuruşu Keita kullanmak isterken, yüzündeki ifade çok keyifsizdi. Aynı Arda, sezon başı saha içinde liderlik yapıyor, penaltıyı kim atacak tartışmalarını kendi çözüyordu. Hepsini geçtim, yüzü gülüyordu. Şimdi ise sanki zorla oynatılıyor. Git kaptan, biz senin oynadığın takımı tutarız bir yandan. Maçlarını izleriz, seni takip ederiz.
  • Barış bir ara korner kullandı, kendime hafif bir tokat attım, kabusta olma umuduyla ama gerçekti.
  • Dos Santos kalır kalmaz benim işim değil, fakat kalacaksa yazın bol bol ağırlık çalışsın. Bu fizikle onu bizim ligimizde harcarlar.
  • Taraftar maçın başında niçin Fenerbahçe ile uğraştı ? Kocaman sezon gitti, bırak arkadaşım bu işleri. Sizin hissettiğiniz Galatasaray sevgisi mi? Fenerbahçe nefreti mi ?
  • Servet, Emre Güngör ve Gökhan Zan gibi zamanında milli formayı terletmiş oyuncular var iken, stoper olarak Hakan Balta'nın oynamasında, anlayana çok güzel mesajlar var. Sezon başından beri defalarca yazdım " Gözünüzü seveyim Galatasaray'ın milli müdafasını abartmayın" diye. Birileri durumu yeni fark ediyor, birileri ise ülkenin stoper kalitesinin düşüklüğünün farkında değil, hala Servet'in niçin oynamadığını soruyorlar.
  • Bundan önceki bütün hocalar ile Servet belki harikalar yaratırdı, ama söz konusu pas ile oynamak ise Servet ancak yedek kulübesinde oturur.
  • Aykut 8 senedir A Takım kalecisi olamıyorsa, oturup bir düşünsün. 2 yediği golü ise defalarca izlesin. Aykut ile ufak maçları kazanırız, ama bir derbi, bir çeyrek final bence mümkün değil. Ufuk'u niçin tercih etmiyor bilmiyorum. Kendisi biliyordur umarım.
  • Antalya takımının ileri uç elemanlarını ne kadar seviyorsam (Veysel hariç) , Erhan hariç bütün defansif oyuncularından futbol adına utanıyorum.
  • Gene bizim tribünlerin bir aptallığı. Ömer geçtiğimiz günlerde "Tribünden bana gelen tepki, beni motive ediyor" anlamında bir açıklama yaptı. Ama bizim süper taraftar durumu idrak edemediği için, Ömer ile uğraştıkça uğraştı.
  • Emre Aşık gidiyor. Değişik bir adamdı. Ülkede futbolcuların kitapları hiç yok, ama benim merak ettiğim 3-4 adamdan birisidir.
  • Türk medyası Frank Rijkaard'ı ya anlamıyor, ya anlamak istemiyor. Bunda tercümanın payı da büyük.
  • Benim Rijkaard'a olan inancım sonsuz, çünkü ben futbolu kendisine "Hoca değil" diyecek kadar iyi bilmiyorum. Sezon başı benim için ikincilik yeterliydi, olmadı. Eğer istediklerini yapabilirse uzun vadede güzel günler göreceğiz. Yok yaptırmazlar ise, ben kendi içimde bir şeylere karar veririm.
  • Bitsin artık bu sezon.
Maradona

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder