21 Temmuz 2009 Salı

Bülent Uygun



İki senedir futbolumuza değişiklik getiren bir takım Sivasspor. Bunun daha büyüğünü yıllar önce Trabzonspor yapmış. Ben o günleri yaş olarak yaşamadım, ama çok duydum, çok okudum. 2 senedir de Sivasspor başarılı sezonlar geçiriyor.Bence başarının göstergesi illa ki kupa değildir. O yüzden gerçekten canı gönülden destekledim kendileri hep. Yanlız özellikle geçen seneki Sivasspor Galatasaray maçı ile başlayan, ve ligin son haftalarında baskı arttıkça değişen bir Sivasspor ve Bülent Uygun vardı sahada. Stres dedik, baskı dedik ,mazur görmeye çalıştık. Hatta çağ dışı futbollarına bile fazla eleştiri getirmedim ben kendi adıma. Sene olmuş 2009 orta sahada pas yapmayan takım mı olur demedik. Sanırım yanlış yaptık. Bülent Uygun ve öğrencileri saha dışındaki açıklamaları ile sempatilerini hızla kaybetmeye başladılar geçen sezon, Bülent Hoca ise daha sezon başlamadan şov yapmaya başladı. Öncelikle bu son açıklamalara değinmeden başka bir şeyi gündeme getirmek istiyorum. Hocam, benim dünya görüşümde kişinin kendisini övmesi diye bir şey yoktur. Hatta kibirli ve kendi başarılarını anlatan insanları hiç sevmem. Sen bunu sıklıkla yapıyorsun. Transfer yeteneğine ve 2 senedir aldığın başarılı sonuçlara ne kadar saygı duysam da bu yüzden seni sevmiyorum sevemiyorum. Bir insan "Ne kadar çok Ben" diyorsa o kadar küçülüyor bence. Tamam belki hak ettiğin kadar takdir edilmiyorsun, belki medya inatla senin başarını sorguluyor. Sen kendini zaman zaman baskı altında hissediyorsun, ama bu kadar çok övme kendini. Turblans sistemini ben getirdim deme, onun yerine bekle birisi çıkıp helal Bülent Hoca'ya süper bir antreman sistemi getirmiş desin. Bak Mustafa Denizli gibi bir mütevazılık abidesi var önünde. Bir de Fatih Terim var. Fatih Terim de bir ara değişmiş, "Ben" demeye başlamıştı. Ne zaman ki "Ben" demeyi bıraktı, gene eski İmparator oldu. Umarım kendine bir bakarsın ve bu huyunu bırakırsın.


Kafası Karıştı Bence

Sivasspor'un çok keyifli bir kamp dönemi geçirdiği söylenemez bence. Bunu alınan sonuçlar açısından değil, Bülent Uygun açısından söylüyorum. Kolay değil 10 yeni transfer yaptılar, 5 6 futbolcuyla yollarını ayırdılar. Oynadıkları takımlar gerçekten ciddi takımlar ve yenilmeleri beni rahatsız etmiyor. Ama Bülent Uygun takımı üzerindeki baskıyı dağıtmak için "Şov" yapmaya başladı. Psv maçından sonra gitti hakeme embesil dedi. Tamam hepimiz zıvandan çıkıp zaman zaman küfür ediyoruz ya da böyle şeyler söylüyoruz da neden gidip bunu resmi televizyonda yaptın hocam. Senin kaderin hakemin yazacağı raporda. Trt ekranında kendisine "embesil" dediğini duysa sanırım o rapordan o kırmızı kartlara ceza çıkar. Yok hakem Hollandalıymış, ama bir yandan Anderlecht taraftarıymış. 1960 model paranoyalarla bir yere varılmaz hocam. Hadi bu açıklamanı geçtim, ardından çıkıp bu sene konuşmıayacağım artık, çünkü ne söylediysem olay oluyor dedin. Ah işte Bülent Hoca toparlayacak bir şeyleri derken, gittin Arda Turan bu sene nasıl oynayacak merak ediyorum dedin. Geçen sene Mehmet Yıldız'ın dengesini Adnan Polat bozdu tadında bir açıklama yaptın. Hocam bırak bu işleri , bir spor adamına yakışmıyor bu işler. Çatışma ve zıtlaşma ile beslenme bence. Tamam gerginsin, herkes merak ediyor yeni takımı. Belki bazıları senin başarısızlığını ve bundan nemalanmayı da bekliyor ama sen yapma böyle şeyler. Sivasspor'a romantik bir futbol sever olarak beslediğim bütün sempatiyi ,senin yüzünden kaybetmek istemiyorum. Bunu ne kendi takımına ne de bu güzel oyunu seven insanlar yap.
Maradona




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder