19 Temmuz 2009 Pazar

Manchester City




Bir şehirde kırmızı takım varsa ben illa ki onu tutarım. O yüzden Manchester City bugüne kadar desteklediğim bir takım olmadı. Ta ki bu arap zenginleri gelip alana kadar bir antipatim de yoktu. Ama artık işin tadı kaçmaya başladı bence. Tevez'i anlarım, belki de Manchester'ın gerçek takımı United'a gol atıp intikam almak için gitti City'e, peki ya Abebayor niye gitti? Bir de utanmadan para için gelmedim demiş. Heralde Manchester City'nin şanlı tarihi için gitti. Tamam para için imza atmanı anlamaya çalışırım da , neden böyle saçma açıklamalar yaparsın onu pek anlamam. Bu biraz bizim ligimizde yapılan "ben küçükken aslında falan takımlıydım" açıklamalarına benziyor. Bu arada Manchester City'nin resmi internet sitesinde 9 forvet gözüküyor. Hadi diyelim onlar siteyi yenilemedi ben de takip etmedim transferlerini kim geldi kim gitti diye, ama aynı transfer sezonunda Tevez, Adebayor ve Santa Cruz'u transfer ediyorsa bir takım sıkıntı vardır bence o takımda. Gerçi orta sahaya güzel takviyeler de olmadı değil. Ama sanki araplar gerçek para ile Football Manager oynuyorlar. Bu kadar paralı askerden bir takım oluşturabilirler mi bilmiyorum. Oluştururlarsa Premier Lig'de ilk 4ü zorlayabilirler. Ama valla cihan şampiyonu olsalar oturup alkışlamam o ayrı. Asıl şimdi Arsenal ne yapacak? Arsen Wenger 12 yaşında geç bir yetenekle mi sahaya çıkacak yoksa takıma eli yüzü düzgün trasnfer yapacak mı merak ediyorum.
Maradona

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder