24 Temmuz 2009 Cuma

Maradona'ya Açık Mektup



Sevgili Futbol Tanrısı Maradona,

Dünya üzerinde bu kadar yabancı futbolcu varken, ben bir tek seni başıma tac, gönlüme sultan yaptım. Attığın golleri, çalımları geçtim, kişiliğine hayran oldum. Kokocu olmana rağmen bu aşkımda en ufak bir azalma olmadı. Seni İngiltere'ye attığın gol için sevdim, Napoli'yi çoşturduğun için, İtalya 90'da İtalyanları Arjantinli yaptığın için. Fakir bir ülkede doğdun, gittin dünya yıldızı oldun. Hakkında yapılan filmleri izledim, kitapları okudum. Gollerini tekrar tekrar izledim. 94 dünya kupasında haksız bir yere ceza alınca 1 hafta kendime gelemedim. O günden beri Pele'den nefret ederim. Sen Castro'nun dostu, Chavez'in arkadaşı Maradona. Adına kiliseler, barlar açılan. Hepsini geçtim dünyada hangi stadda hangi oyuncu için şöyle bir cümle yazar : " Boca benim dinim,Maradona tanrım la Bombonera da mabedimdir". Şimdi hakkında haberler var gidip Portsmouth takımının başına geçeceksin diye. Güzel Portsmouth taraftarını tenzih ederim, ama gidip böyle bir hayatın üzerine arap şeyhlerinin elinde oyuncak olacaksan , bu sevgiye yazık olur. Bunu geçtim, gidip İngiltere'de çalışacaksan gene yazık olur. Yapma bak eğer yaparsan Pele'den farkın kalmaz, bu aşk burada biter, nickimi değiştiririm. Umarım çıkan haberler yalandır kalbim bu acıyı taşıyamaz.
Maradona

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder