21 Eylül 2009 Pazartesi

Dualarla şampiyon olan takım Beşiktaş




Levent Erdoğan'ı yazmak benimde içimden geçiyor, ama kararsızdım. Pazartesi günü sevdiğim bir arkadaşımla buluşmak için evden çıktım. Kulağımda gene Lig Radyo, İlker Duralı ile 12. Adam. Pazartesi günleri ise 15:15 ile 16:00 arasında Turgay Renklikurt ile olayları yorumluyorlar. Turgay Hoca, 29 Mart 2009 tarihinde Radyo Spor'da program sırasında Levent Erdoğan'ın bağlanıp , Mustafa Denizli hakkında söylediklerini hatırlattı. Birebir değil ama anlamını değiştirmeden özetini yazıyorum ben de. “ Mustafa Denizli'nin gelişiyle, biz yönetim olarak tesislerden çekildik. Mustafa Hoca'ya takım için yaptıkları için teşekkür ediyorum. Hocanın gelişi ile oyuncuların performansı arttı. Tam bir takım olduk. Mustafa Denizli ile şampiyonluğa gidiyoruz.” İşte bu cümleleri duyduktan sonra bir yazı yazmaya karar verdim. Ama Trakedi benden önce davranmış ve mail atmış bu yazıyı bana. Yazısı sizlerle.

Maradona



Aslında transfermarkt.de sitesi ve oradaki fiyat belirlemeleri hakkında bir yazı yazacaktım.Bu sözleri duyunca o yazımı ileri bir tarihe erteledim.Biraz sert ve rahatsız edici olabilir bu yazı fakat konu o kadar rahatsız edici ki ancak bu kadar yumuşak yazabildim.


Bizim blog dahil bir çok blog bu konu hakkında yazılar yazacak hatta başlıklarımız bile aynı olacak.Bu konu hakkında bir şeyler söylemek aslında bir Galatasaraylı olarak bana düşer mi bilmiyorum ama bir futbolsever olarak bu konu hakkında bir şeyler söyleme ihtiyacı duyuyorum.Bu konuşmayı yapan kişi Beşiktaş kulübunün asbaşkanı olan Levent Erdoğan "takımımız taraftarımızın duaları ile şampiyon oldu".Ne yazık ki Tükiye’de spor yöneticiliği yapan bir kişi böyle bir şey söyledi.Amacı çok açıktı taraftara şirin görünmek.Levet Erdoğan sık sık böyle çıkışlar yapar fakat bu şimdiye kadar yaptıklarının en kötüsü.


Ne yazık ki Levent Erdoğan dualarla şampiyon olunabilseydi insanlar bu durumu fark edip her takım kendine birer hoca birer papaz birer haham tutup işini garantiye alırdı.Her sene takımını ona göre kurup teknik direktör olarak da diyanet işleri eski başkanlarından birini getirirdi. Taraftarlar da maçlara gelmez evden dualarını okurlar forma almazlar yine dua okurlar,duayla şampiyon olunuyor nasılsa.


Mustafa Denizli yönetim ve vs. kötüdür iyidir bunu ben söylemek istemiyorum durumlarının muhattabı Beşiktaş’ın taraftarıdır.Beni bu konu hakkında ilgilendiren tek şey bir yöneticinin böyle pervasızca futbolcuları ve teknik heyetin yaptıklarını bir kelimede silip atmasıdır ilgilendiren.


Bu açıklamayı duyduğum için o kadar rahatsızlık hissetim ki kendimi bu konu hakkında yazmak zorunda hissettim.Türk futbolu böyle yönetiliyorsa yapacak söyleyecek söz yok.


Lütfen bu yazdıklarım yanlış anlaşılmasın benim kimsenin duasıyla sorunum yok benim sorunum bu köhne zihniyetin desteklenmesi ve bunun doğruymuş gibi gösterilmesi.Elbette dua edeceksin ama burada söylenen sözler emeğe saygısızlıktır.Türk futbolu adına çok üzgünüm bu futbol böyle yönetilecekse yönetilsin ve kimse düşünmesin biz niye dünya kupasına gidemedik.


Not:Bu konuşmanın videosunun yorumlarını okumanızı kesinlikle tavsiye ederim.O yorumlar kişilerin samimi yorumları ise bu yöneticiler size müstahaktır.Y.Demirören’i sevmiyor olabilirsiniz fakat birisinin emeğini görmezden gelmek kadar ...(buraya doğru kelimeyi bulamadım üzgünüm) bir durum yoktur.


http://www.facebook.com/video/video.php?v=1139940336377


Saygılar.


Trakedi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder