26 Eylül 2009 Cumartesi

Başkanım Beni Verin


Semih yine yedekten takımını kurtardı. O yedeklerde ise ne Abdulkadir ne de Özer Hurmacı vardı. Ama nasıl oluyorsa Daum kazandırmaya devam ediyor. Kabul edelim tamam bu hafta daha çok pozisyon ve az biraz daha mücadele vardı. Kazım inadı doğru Daum'un. Vederson ile oynaması doğru. Daha az pozisyon veriyor onunla. Oyunun sonunda Uğur Boral ve Selçuk'un oynaması ise geçen seneki Mustafa Denizli hamleleri gibi şampiyon olmaya yönelik hamleler. Eskilerin oyuna girip idare etmesini istiyor. İşte bu yüzden sistem değişmiyor ,raydan çıkmak istemiyor Daum. Bu yüzden yedek bile olamıyor bu isimler. Ama Semih her an başlıktaki cümleyi kurabilir.

Guiza'ya ben de değinmek istemiyorum artık Maradona gibi. Adam istemiyor belli. Bu taktikle olmaz diyeceğim ama bugün bir Alex vardı ki kaç tane gol pası verdi sayamadım.Guiza'nın asist yaptığı golde de atağı başlattı. Bu adam bu yaşına rağmen bunları yapıyorsa iki adamdan birinin buna saygı duyması lazım.Guiza 3 haftadır saygı duymuyor.Guiza tek kalıyor geyiğini yapamayız bu maç için.Diğer adam Daum. Saygı duyma sırası onda. SEMİH SEMİH SEMİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİHHH!!!!

Ya 2 forvet oynat Guiza sevdandan vaz geçme ya da tek Semih yap sonra Guiza'yı da alırsın oyuna. Sanırım golü de attıktan sonra önümüzdeki maçta Semih ile başlar. Bu, bu senenin Daum'unun tek riski olur bence. Yani bu dediklerimden hiçbirini yapmaya cesareti yok bu sene. 7 maç kazandı. Hiç kaybetmedi. Şampiyon olmak istiyor ve bunu hiç risk almadan yapacak belli artık.

Dayanamayıp bir paragraf da Cristian'a ayırayım dedim.Yavaş yavaş istenilen kıvama geliyor. Pres yapıyor. Kanada iniyor. Takımı ileri taşıyor. Şut çekiyor. Ama bunun yanında Santos'taki gerileme beni şaşırtıyor. Acaba diyorum hazırlık kampı yapmadan maç oynayıp geldiler o yüzden mi yoruldu ? Ama Cristian yorulmadı ve iyiye gidiyor. Santos üzerine bir de sakatlık geçirdi dün. Vücudu da tepki verdi yani. Sol kanadın verimsizliği bir iki senedir sürüyor maalesef.

Marquinhos

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder