21 Eylül 2009 Pazartesi

Fenerbahçe Ne Halde?

Geç bir yazı olacak biliyorum ama bir şeyler yazayım istiyorum.

Şimdi şöyle bir gerçek var ki son 3 maç için geçen seneden bir yazı alıp buraya koysam herkes ve neredeyse ben de dahil bunu anlamazdık. Fener geçen sene ne oynadıysa son 3 maçtır bunu oynuyor.Aragones ve Daum arasında pek bir fark görünmüyor bu aralar.

Isıran takım ısıran takım diyoruz. Benim aklıma Afrikalı futbolcular,İspanyol kanatlar, ne bileyim ya da Türk forvetler geliyor. Bunlardan bizde sadece Türk forvet var ama o da yedekte.

Isıran takım kurulacaktı. Bu takım ısırmıyor arkadaş. Bu takım yalıyor. Çok Ermanca oldu ama öyle. Bu takım geçen seneki takımdan hiç farklı değil.

Tamam yeni alınan oyunculara süre verelim bu yazıda onlardan bahsetmeyelim. Daum'a bakalım. Sevgili Daum, tamam Guiza geçen maç hiç oynamadı. 80'de Semih'i aldın. Bu maç da terbiyesizlik etti yine oynamadı. Sen yine adamı çıkarmadın. Gittin ,en azından kanada inip top kesen ,adam geçen, diri birini oyundan aldın ve bir de ıslık yedi adam.

3 maçtır Santos kötü oynuyor. Özer diye bir adam aldın. Genç istekli bir adam. Neden hala forma giymedi? Nasıl bir mantık ya bu? Ne zaman oynayacak bu adam? Unutulup takasta kullanacağınız bir adamı ne diye aldınız bu takıma siz? Abdulkadir nerede? Furkan diye bir adam aldınız nerede bu adam? Yanınızda gençlere neler yaptıran bir örnek var. Görmüyor musunuz Galatasaray'ı? Siz biliyorsunuz öyle mi bu futbolu? İngilizler nereden bilsin di mi?

Semih tam 7 senedir yedek. Dile kolay. Özer'in ve Abdulkadir'in önündeki örneğe bakar mısınız? Ama çok para verilen asla yedek kalmıyor. Topuz (tamam o gayet iyi oynuyor) ve Guiza yedek kalmıyor bu takımda.

Santos'tan konu nerelere geldi. Tamam onu geçtim. Olmuyor diyelim 4 4 1 1. Ya...4 4 2'ye geç. Allahım olmadı bir ortasaha çıkar forvete dönük adam sok. Topuz'u ileri at vs... Kanat çıkarıp forvet almak ne demek ya? O kanat ne olacak sonra? Semih kanat mı oynayacak? Elin Twentesi seni şaşkına çevirir işte böyle. İBB'yi yenersin. Hadi ligde şampiyon da olursun. Ama bu takıma özellikle de Daum'a öyle bir darbe vurur ki Galatasaray hem de Kadıköy'de. Ozaman neler olur ben tahmin edebiliyorum ama o aklıma gelenlerin olmasını hiç istemem.

Daum bu sene Aragones'ten pek bir farklı değil. Tamam antremanlar neşeli geçiyor ve takım da 6'da 6 yaptı. Daum'un artık Avrupa'yı düşünmediğini de rahat rahat anladık artık. Bu gruptan çıkmaz bu takım. Ama gel gör ki sevgili Daum, bu mantıkla bu takım şampiyon da olmaz.

Ben hala ısıran takım göremiyorum. Mücadele eden bir takım yok sahada. Bir takım kendi evinde 4 kişiyle hücum ediyorsa ve onların ikisi sadece ceza sahasındaysa bu takım ya bir Anadolu takımıdır ya da küme düşmeye oynuyordur. Verilen sözler tutulmuyor. 3 sene şampiyonluk zaten komedi ama ısıran takım ısıran oyuncular ve düşünebilen bir teknik adamla olur. Bende pek ümit yok.

Marquinhos

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder