25 Mayıs 2009 Pazartesi

Ege'de Neler Oluyor (2)


Ege'den bildirmeye devam ediyorum bugün de. Dünkü haberlerin devamını yine buradan aktarıyorum sizlere.


Göztepe dün şampiyon oldu. 3. lig yükselme grubunda şampiyon olan Göztepe kupayı kaldırdı. Artık ikinci ligdeler ve umarım hemen de Bank Asya'ya çıkarlar. Kendilerini tebrik ediyorum. İzmir'in sokakları dün sarı kırmızıya boyanmıştı. "Herken marşlar söyleyerek maça girdi ve öyle çıktı. Takımları Amatör lige düştüğünde bile ant olsun döneceğiz diyen taraftar dün de isyan marşları söylerek yürüdü İzmir'de" diyor Sinan Genç Yeni Asır'da ve fotoğraflar da bunu gösteriyor bizlere. Bu şehir çok büyük başarıları hak ediyor. Umarım Süper Lig'e bir an önce çıkarlar.


Dünkü haberimizde Menemen ve Aydın'ın amatör kümeye düşmeme mücadelesi verdiğini söylemiştim. Bugün Aydın'ın Amatör kümeye düştüğünü üzülerek söylüyorum.Maç sonunda Menemenlilerin Aydınlıları teselli etmesi hoş bir görüntü olsa da Amatör kümeye düşmek hiç hoş olmasa gerek.Erzincanspor da Amatör Küme'ye düşenlerden bu ligde. İki şehir takımı daha bu lige girdiler.


Denizli'den ise güzel bir haber geldi ve onlar ligde kalmayı garantilediler. Fener Konya'yı yenince Konya ateşe düştü ve Denizli de lige tutundu. Ankaragücü rakibini 3 0 yendi ama yine de ligde kalan Denizli oldu. Ankara da Denizli de ligde kalarak rahatladılar. Bakalım bu maçın sonucu önümüzdeki haftaya nasıl etki edecek?


Marquinhos

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder