25 Mayıs 2009 Pazartesi

Wolfsburg - Bursaspor

Hafta sonu Bundes Liga'nın şampiyonu malumunuz Wolfsburg oldu. Peki diyeceksiniz ne alakası var bizim Bursaspor ile .Eh hafta sonları sinir stres içinde geçiyor. Maçları izliyoruz ,geriliyoruz yoruluyoruz, biraz da bu işin keyfini çıkarmak lazım bence. O yüzden biraz fantazi yapıp, iki takım arasındaki benzerlikleri ortaya koymak istiyorum işin içine biraz da mizah katarak. İlk göze batan benzerlik, yeşil beyaz. Renktaş takımlar bunlar. Diğer bir benzerlik , ikisi de şehir takımı, hem de sanayi şehirlerinin takımı. Wolfsburg'un büyük sponsoru Volkswagen. Bursaspor bu kadar büyük bir sanayi kentinde henüz istediği kadar büyük bir destek bulamıyor sanırım malesef. Çünkü Bursa şöyle bir silkinse , 3 büyükler kadar olmasa da iyi bir bütçeye sahip olabilir. Wolfsburg'un Wölfe'leri (kurtları var) ,Bursapor'un ise timsahları. Hatta buradan Bursapor'a bir öneride bulunmak istiyorum, forma sponsoru olarak Lacoste ie anlaşırlarsa çok ilginç olur bence. Neyse efendim şaka bir yana , Bursaspor bu sene ligde güzel işler yaptı. Bu hafta kazanabilselerdi çok daha iyi olurdu bence. Ama zor da olsa bir şansları daha var. Eğer bu hafta hem Fenerbahçe, hem de Galatasaray kaybeder ve Bursaspor ise kazanırsa 3 lü averajdan dolayı Uefa Avrupa Ligi'ne kalabilecekler. Yani bu işler Türkiye'de malesef çok planlı, programlı yapılmıyor sanırım, ama bir heyet kursa Bursaspor, 3 4 kişi ,gitseler buradan Almanya'ya Wolfsburglularla tanışsalar, onların hem mali, hemde idari yönetim şeklini inceleyip geri gelseler... Tamam gene çok hayal kurdum, ama Anadolu takımlarının bir şeyler yapmasını sabırsızlıkla bekliyorum. Neyse efendim görüşürüz.

Maradona

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder