28 Eylül 2009 Pazartesi

Yıllardır Bunu Bekliyormuşuz

Es-Es Gs maçı berabere bitmişti ve bu maç Ali Sami Yen Stadyumu'nda oynanamıştı fakat benim aklımda puan kaybı yoktu nedense .Benim aklımda yarının medya başlıkları vardı.İlk başta çok kokrmuştum yine gaza gelecekler yine bir yerlere saldıracaklar diye ama korktuğum olmadı gazete başlıkları gayet sakindi.

Bir iki örnekle anlatayım.Mesela zaman zaman gayet fanatik başlıklar atan gazetelerden olan Fotomaç "Es-es arızası" diye geçiştirmişti.Fotospor daha yumuşak bir başlık kullanmıştı "Sami Yen'de hüzün".Fanatik "Nedir senden çektiğim Es-Es" yazıp geçmişti.Birden düşündüm ne olduğunu bu sefer niye daha sakin kaldılar bu kadar tam istedikleri hafta ezeli rakibi 6 da 6 yapmıştı.

Nedeni basitti aslında Rijkaard ve güzel futbol yıllardır gazeteler güzel futbolu arıyorlarmış da kimsenin haberi yokmuş bu kadar kolaymış yani fanatikleşmeden başlık atabilmek saldırganlaşmadan futbol yorumu yapmak.


Beni şaşırtan aslında Rıdvan Dilmen'in "Rijkaard ın b planı yok" yorumu idi.Bu yorumdan bir şey anlayamadım açıkcası.Bir takımın oyun sistemi vardır bu sistemine göre oyuncuları vardır bu oyunu oynamaya çalışır.Bir takımın 10 dakikada bir sistem değişitirmesini bekleyemezsin.Tamam öyle bir takım kurmuşsundur bu futbolcular 3-4 sezon sürekli beraber oynar o zaman bir planını hemen sahaya sürebilirsin.A planını oturtamamış bir takımın b planına çalışması biraz sürreal bir durum.Neyse Rıdvan Hoca daha iyi bilir diyelim geçelim.


Bir dilek:Eğer Özer Fb'de hala forma şansı bulamayacaksa satsınlar ya da kiralasınlar şu çocuğu yeter artık oynasın yazık Fb yine bir potansiyelli çocuğu harcamasın.


Saygılar

Trakedi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder